Wednesday, May 12, 2010

I'm back!

Hai uols.. sekian lama saya menyepi kan.. ala balik kampung la uols.. settlekan urusan perkahwinan kat sana nun.. jumpa tok kadi la.. macam2 laa.. itu nanti aku stowi k..

Aku baru sampai malam tadi.. penatttt sangat sepanjang jalan hujan lebat giler.. takut jugak drive sorang2.. tapi aku gagahkan jua.. dalam hati berhajat nak patah balik jer.. nak tambah cuti.. tapi tak de la wat cam tu.. sebab nanti nak cuti panjang lagi kan.. hurm



balik rumah malam tadi ade surat daripada seseorang.. sape lagi kalo bukan bakal pengantin kite si blogger tegar yang sorang nie haa..



thanxs dear kad dah sampey.. insyaallah kalo tak de aral melintang sampai ler akak ke rumah kamu yer

wah tak lama lagi dah yer.. pasni aku pulak.. huhu kad tak ciap lagi ler uols

4 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wee..da smpai da ekk card..kak..klo nk cntct no..tnye N ekk..kt kad tu xde tulis laa..lupess..

JIVEBUMZ said...

Princess N,
ok yunk

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

akak....nanti jangan lupa kad jemputan utk yanie gak yer


(^^,)

JIVEBUMZ said...

yanie,
ok yanie :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site