Tuesday, November 3, 2009

Piknik gitu-gitu

Dah lama tak piknik.. sesekali teringin nak pegi piknik kan.. seronoknye kalo dapat makan kat tempat2 yang menenangkan pikiran.. macam kat tepi pantai ker tasik ker air terjun ker mana2 je tempat yang cantik2 tu ditambah plak dengan panorama yang indah serta hijau mata memandang.. huiii bestnyeeee la hai... teringat mase pegi piknik kat bagan lalang dengan kawan2 opis bulan jun lepas.. seronok sangat.. bila dorang nak ajak piknik lagi nie???

Ehem ehem.. tak dapat pegi piknik kat tepi pantai pon dapat pegi piknik dekat tepi tasik area umah aku tu kire ok laa.. hahaha daripada tak de langsung

singgah pasar malam kat situ beli makanan dan sekali harung piknik kat tepi tasik nie.. uihhh memang best ok.. sambil borak2 gosip2 dengan cik ratna.. gelak2 syaiton.. :P opsss apa itu gelak2 syaiton? kami saja yang tauuu :P tuuutttttt

beli makanan macam nak makan seploh orang.. amek ko makanan sume tak abes makan pon...

owh sape yang nak ajak aku g piknik tu bulehh aje.. roger2 aku k.. tapi jangan la sekarang yer.. tengah nazak tunggu gaji nie haa..

sebab itu makan pon apam balik sajork.. kikiki janji piknik!

apa-apa jelah jibam oii asalkan ko apdet.. hihihihi

6 comments:

FIESYAH said...

ok lah tu, lepas gian ye x....

Cik Wanie said...

wah sgt bestkan berpiknik,
dah lama x buat ala2 piknik nie tau...

kalau buat gathering lagi best:)

FRB said...

manis sungguh anok dare ni piknik.. sampah jgn sepah2 k

JIVEBUMZ said...

fiesyah,
hahah lepas gian tuuu macam ape jer kan..

cik wanie,
betuii tu! bestnye tapi skg nie musim ujan la cik wanie..hukhuk kang sedap2 piknik terus ujan turun..

FRB,
baik kak sampah kitorg kutip buang kat umah..harharhar

:: p R i n c E s S _ N :: said...

picnic cani pon besh ape yunk...

JIVEBUMZ said...

princess_N,
memang bestttt kalo clalu pon takpe :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site