Friday, November 6, 2009

Jamuan raya dan deepavali sekaligus

Salam jumaat uols.. kejap aje dah hari jumaat kan? esok dah ari minggu.. yeahhh bestnye bleh bangun lambattttt :P untuk orang bujang sahaja yer uols yang berkeluarga tu tak elok bangun lambat k.. hikhik

Akceli aku baru balik daripada pegi jamuan raya & deepavali kat sebelah opis aku nie.. dorang clalu buat jamuan lewat2 after raya deepavali sebab nak buat together2 dua perayaan sekaligus.. maka sekarang nie perut aku sangat kenyang.. nak tido pun cam tak berbaloi.. abeh camno nak kurus kalo lepas makan jer tido.. tido tido

So dikesempatan yang ada nie time rehat yang panjang plak tu kan bleh la aku apdet blog ijo nie.. kang dah start koje tak sempat nak apdet lagi dah.. jeling2 jer kehkehkeh

Ok meh tengok2 suasana sambutan jamuan raya dan deepavali sekali harung kat jiran opis aku nie yer

waktu makan tengah hari sume pegi serbu sana dulu sebab hari jumaat kan.. orang lelaki kan nak g semayang jumaat so dorang singgah makan dulu.. sebab tula sesak.. orang pompuan pon ramai pegi jamuan tu... maklum la nak g soping gaji dah tak bape nak ade.. lebih afdal la pegi makan ramai2 kat situ.. jimat belanja makan tengah hari ku..lalalala

aku, za & nurul together2 pegi jamuan raya tu..

tengok tu ramai nye orang yang serbu nak makan kan.. termasuk lah weols

aku tetiba rasa cam kenyang plak.. nafsu macam tak de sangat nak amek makanan.. sebab pagi tadi aku dah makan kot.. makan banyak lak tu.. nasik impit + rendang :P

aku hanya pilih char koew tiew saje loh.. sebab dia masih panas2 sedap bile di makan

makan itu saje.. pastu amek abc.. erm rasanya boleh tahan ajelah..

makan biase2 aje tak de la tamak sangat nak amek itu ini cume kawan aku tu jer tapau.. tu pon dapat tapau 2 ketul kuih jer sebab makanan banyak yang dah abes.. jamuan tu tak banyak makanan la uols.. nasib baik nafsu makan aku tak menggilerrr kalo tak mau tak cukup makanan kat situ kan :P mau aku ngamuk kat situ.. kehkehkeh

2 comments:

pRincESs_N said...

mkn free...sorgaaa..

Anonymous said...

weyy...tak ajak...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site