Tuesday, November 10, 2009

Dollar itu sape punya?

Mari mari sume rapat2.. aku ade manyak duit dollar nie haa... kehkehkeh perangai burok sungguh la jibam nie.. nak kene nie... aritu cakap tak de duit tetiba bleh plak tukar dollar.. apa kes nie? konfius mane dapat duit manyak nie? hihihihi

itu hanyalah propaganda jer uols.. yang sebenarnya opismate aku kirim duit suh tukarkan dollar singaporean untuk dia.. sebab dia tak sempat nak tukarkan bz bebeno.. kesian plak kan kat dia apa salahnya jibam bantu kawan2.. dapat pahala ape.. untung2 pi singapore ade orang blanje.. ngeh ngeh ngeh itu tipu ok! tak de la sampai mintak belanja plak.. hishhhh tak malu ke apo!

oleh kerana itu aku kena jugak tukar duit kalo ikutkan hati tak mau tukar.. tak tau nak soping ape kan maklum lah tengah gawat menunggu gaji nie..

halamak jibam nak tayang duit tu tu tuuuu nampak tak yang kat atas meja tu tapi tak brapa clear la plak.. cehhh uols buat2 nampak la yer note yang bersusun kemas kat atas meja den tu ha :P

tarraaaa manyak kan duit jibam? heheh perasan latu.. itu sume duit akak opismate aku daa.. dia kirim tukarkan rm200 maka dapatlah sebanyak 80 dollar singapore.. sikit kan..huh camno nak soping tu kak oi.. :P

aku plak tukar banyak ini saja.. rm 100 dapat la 40 dollar.. cukup latu daripada tak de.. hahah nak beli menda apa kat singapore ngan duit sebanyak ini?? lawak ok.. kat sane mahal daaa.. nasib baik makan minum tempat tido sume ditanggung.. bleh la beli pape ngn duit sebanyak ini.. lebih baik ade sikit duit poket daripada tak de langsung kan uols.. syukur alhamdulilah :d

esok sampai sabtu blog jivebumz senyap seketika yer uols.. tak de n3 auto publish sebab tak sempat dah nak buat ok.. walaupun jibam dah sedaya usaha menaip..hihi so uols doakan perjalanan kami selamat pegi dan balik.. doakan aku bleh amek gambar yang cantik2 gitu sebab tugas aku agak berat kali ini iaitu ambil gambar tuan2 serta puan2 belaka.. kang tak cantik musti dorang keciwa ngan aku.. aku bukannye pandai amek gambo orang.. amek gambar sendiri pandai la :P

ok uols missed uols so much...
jumpe lagi after i come back from obersea :P
tata

Assalamualaikum wbt..

4 comments:

::ainbutterfly~ said...

beshnye dpt g oversea...nak ituttt...

pRincESs_N said...

bli pape y patot yunk...behs nyerr jenjalan..

hajarus said...

hati2 lam perjalanan yer kak... semoga selamat pergi & kembali....

attyfir said...

mintak skit..hehehe..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site