Tuesday, November 17, 2009

Dinner @ restoren singgah selalu

Mekasih uols sudi menanti n3 seterusnya.. gigih tau malam2 nie aku menaip nak wat n3 singaporean nye pasal.. hari nie aku tak de kat opis so tak dapat nak pantau blog ijau nie.. aku ade seminar kat subang.. huhu lately aku sangat2 bizi la uols.. apa nak buat dah namanya kerja.. so n3 auto publish nie buat pengubat rindu kalian.. heheh rindu ker?

malam - jam 7.30 KJ dah suh weols sume siap2 sume berkumpul kat lobby hotel.. nak makan kat luar katanya.. ingatkan makan kat dalam hotel tu.. rupanya makan kat luar.. besh beshhh hihihi

tempat yang menjadi pilihan dan termaktub dalam pakej jabatan yelah restoren singgah selalu dekat area danga bay tu.. owh mesti uols pelik kan.. tido kat hotel makan kat restoren luar plak.. eh jangan pelik2 yer uols.. yang sebenarnya weols pergi under jabatan di mana jabatan ambil pakej daripada satu syarikat pelancongan nie.. so dorang yang aturkan sume pasal bas makan minum tido sume lah sepanjang berada di johor sampai lah ke singapore nun.. weols follow aje hiks

untuk pengetahuan uols kat restoren singgah selalu nie ada 60 jenis menu tau! banyak gilerrr kan

antara menu mencekik kami malam tu adalah...

siakap masak sweet sour


tauhu masak ape yer aku pon tak tau namanya


sayo kailan


ayam goreng berlemon.. haa nama tu aku sendiri taruk :P


makan sampai licinnnnn sebab free.. hahahaha aku suke jer bab makan free nie sume.. alamak tetiba terasa dah makin gemukss ar.. asyik makan makan makan non stop tuuuuuu

eh uols kalo dapat makan free pon mesti bantai baik punye kan...hikhik

erm dah siap makan sume weols gerak g jalan2 kat danga bay.. pegi uptown ke hapa tah.. lebih kurang camtu la ada orang jual2 sume tu kan.. aku tak de beli pape just tengok2 aje.. mahal la barang2 kat situ sume.. lagi pon kepala aku dah nyut nyut sakit.. dalam kepala hanya terbayang katil ku yang indah tu aje.. nak tidoooo

esok paginya kami kena bangun awal.. KJ pesan kui 8 nak gerak masuk singapore.. maknanya lepas solat subuh dah kena bangun tak bleh tido lagi...

huhuhuhu :P

2 comments:

pRincESs_N said...

singgah slalu banyakk kt joho nun..

Hayati said...

berseleranya lauk pauk nie...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site