Monday, November 16, 2009

Bermalam di M Suites Hotel

Hai uols.. gambar dah transfer sume... banyak giler gambar dekat 700 keping.. huh banyak giler tapi yang ada muke aku buleh tu tak banyak mana pun buleh kira jela.. hukhukhuk ai sedey taw

Akceli aku ke sana sebab diberi tugas untuk mengambil gambar dorang semasa membuat lawatan... tak kan aku nak amek gambar aku posing2 kat sane plak kan.. dah la kamera D80 tu berat gabak.. sakit belakang aku menggalas kamera + handycam sume tu.. huuuu

Tapi tak pela aku ikhlas membantu itu kan dah keje aku.. asalkan dapat g singapore pree dah cukup berbaloi-baloi hikhik

oleh kerana gambar dorang lagi banyak daripada muke aku so aku tak de nak bubuh sume kat dalam belog nie.. mana yang aku rasakan seswai dan paling penting ada muka aku saje yang akan ku tempek di sini ya.. erm nak stori panjang lebar tu macam malas plak.. aku taruk caption ajela yer.. hahah tengah gigih nak masukkan seberapa banyak gambar yang dapat nie uols! :P

pagi sebelum bertolak ke johor.. semua peserta berkumpul kat opis.. sume on time beb.. nak jalan jauh katakan haruslah excited!

Weols ke sana 4 hari 3 malam.. 2 hari di johor dan semalam di singapore so weols check in 3 hotel yang berlainan.. nak tau hotel mana kena lah tunggu ok :P

Malam pertama.. singgah bermalam di M Suites Hotel kat skudai... hotel nie cantik n klasik.. berdepan dengan laut yang memisahkan malaysia ngan singapura...

bilik yang beso dan selesa uols..

ruang tamu yang dipisahkan dengan tempat tido..

katil weols.. yang berselerak beg kat atas katil tu port aku lah tu :P

amek gambo bilik air..hiii

amek gambar sendiri wajibbbb!!! hihi susah nak amek gambo sendiri guna kamera gedabak nie melainkan ada cermin di hadapan hahaha puas ati aku...

pemandangan kat luar tingkap tu adalah laut yang terbentang luas.. masa tu hujan lebat uols.. nak amek gambo laut cam tak de mood la sebab tak bape nampak.. nampak putih hujan jer.. owh lupa nak bitau aku sebilik ngan kak mas.. gambo tak da.. nanti aku taruk yer..

secara ikhlas aku nak katakan bilik nie paling best + selesa sepanjang lawatan kami ke sana! i likeeee

Petang tu weols lepak2 kat bilik sambil tengok tv dan minum secawan kopi.. sementara menantikan malam nak pegi dinner kat luar...

nak tau dinner kat mana? haaa kene lah tunggu n3 yang seterusnya.. aku tengah resize pic nie.. go go caiyokkkk :P

5 comments:

pRincESs_N said...

nice room laa....perghh...700 keping...sakan amek gmba..

Azlia Sapari said...

k.ila..wahwahwah..jalan sakan dia..hehehe..best nyer..free plak tue..

attyfir said...

owh ila g singaporean..beshnya ..

Chilabaey's Spot 2 said...

Tu lah nasib seorang photographer... :(

dd dudu said...

beshnyee hotel yang mengadap lautan yg memisahkan malaysia-singapore

hoho

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site