Tuesday, November 24, 2009

Cukur Jambul Luqman Zafran

Sekitar majlis cukur jambul cucuku yang ke 2.. anak kepada Norazura dan Saiful Anuar iaitu Luqman Zafran Bin Saiful Anuar.. bertempat di Kampung Bukit Sungai Putih, Lembah Jaya Utara, Ampang..

korang layan gambar jela eh.. tak sompat nak taruk caption.. aku nak g bengkel nie





antara menu yang kami sediakan untuk para tetamu..








semasa majlis sedang berlangsung..




eheheh amacam

jibam ade bakat tak dukung baby tu? :P hahah dah ada cucu rupanya aku nie

lalalala

4 comments:

Hayati said...

alololo...comeiinya baby ani..dah ada 2 org cucu kita no.

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. tomey2... eemmm ada bakat tu.. takpe.. insyallah satu hari pasti akan merasa anak sendiri plak...

*ayu the sun* said...

comey!

sepatubunga said...

dah pandai pegang baby tu...hehe..kak ila ni blog baru wani...nti wani guna yg ni je... :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site