Monday, November 23, 2009

Mee kari BNO mari

Citer pegi kenduri dah selesai.. lepas balik daripada umah ct weols ke umah za.. balik kg za kat bagan nakhoda omar ataupun nama panggilan ringkasnya BNO..

Sesampainya kami kat umah za mak dia dah siap2 masak untuk weols lagi.. wahhh macam tau2 aje faveret ku itu mee kari.. heheh perasan.. sebenarnya za yang suh mak dia masakkan mee kari tu tau..

baru lepaih makan nasik kenduri weols bantai makan mee kari bno plak.. perut nie macam tak reti2 kenyang asyik nak makan saja.. hiks





apa yang menarik mee kari nie lain daripada yang lain.. dalam kuah tu ada kerang ngan carrot.. biasanya kalo aku buat mee kari tak de taruk carrot pun.. tu yang aku kata pelik.. yang kerang tu biasa la.. pastu dorang taruk air tak taruk santan.. tapi rasanya ok sedap jugak tak de rase lemak2 santan..

dalam kekenyangan tu kan aku makan banyak jugakkkkk :P

mee kari bno mariiii

makan dengan "rakusnya".... :P





huhuh buruk lantak

lepas makan weols mintak diri mau pulang.. sebelum bertolak pulang ke shah alam za ajak singgah pantai bno dulu..

semalam cuaca redup aje.. so weols lepak kejap jer kat situ..

tengok laut yang airnya surut... mengikut kata za air laut kat bno nie seminggu pasang seminggu surut.. so apa bleh buat kat situ selain lepak2 hanya amek gambar saja loh :P

ratna

jibam

za

tiga gadis pingitan.. :P

pantai bno nie kat jeti kelong paradise.. weols lepak kat situ tak lama sebab ujan renyai2.. perut lak dah kenyang malas nak jalan2.. so amek gambar duduk2 kejap dan blah..

terus berdesup balik shah alam... sebelum tu weols singgah pekan sungai besar beli-belah sket.. gambar nan ado malas nak amek..

penat weiii hari nie dah start keja plak petang kang nak pegi bengkel lagi.. uwaaaaaaaaaaa penat nya sepanjang minggu nie tak berehat...

2 comments:

ChiLaBaey's said...

Alang2 dah sampai sana, mestilah jalan2 kerjanye kan.... Nak mee kari sikit...!!! :)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

beshnyerrr jen jalann..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site