Tuesday, July 28, 2009

Keychain aku dah sampai

Hai readers.. seharian tak apdet.. sebab malas punya pasal.. hari nie kena gagahkan diri untuk mengapdet jugak.. bulehhh gitu? tak pe aku rajinkan diri.. :p

Semalam aku dapat surat berdaftar dpd seseorang.. memang yang ditunggu-tunggu la kan..

hari khamis lepaih aku order hari isnin dah sampai kat tangan aku.. fuhhhh wavelesssss beb cepat dan pantas! i ske :p

tak sabar2 dah nak nengok isinya

tarraaa lihatlaaa hasilnya..

close up kasi uols nengok

ila-love-izat = 8 x 2.00 = 16.00
keychain = 2.50
post = 4.50

so total = 23.00

hah amacam?? sape nak?

apa lagi aku taruk keychain tu kat kunci keta aku tuh.. so cj7 aku dah ada teman loh :p

4 comments:

Zumairi said...

lawa gak..berapa herge nyer tuh?

area Shah Alam kot mungkin surat ni

JIVEBUMZ said...

zumairi,
mekasih yer..hege rm 23.00 sajer

yup shah alam mari :p

CuTeMiUt78 said...

dah agak dah.. tu ko punya kan.. betul tekaan akak.. hik..hik..hik.. memang cantik gitu.. :D

JIVEBUMZ said...

cutemiut,
akak memang bijak ok! :d

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site