Sunday, July 12, 2009

Berikan lah aku kekuatan

Aku cuma mengharapkan Allah berikan aku kekuatan dalam menghadapi apa jua dugaan yang mendatang.. kerna aku adalah manusia kerdil yang sangat lemah.. kuatkan lah hati ku tambahkan lah keimanan dalam diri ku agar aku tak rebah dalam menghadapi dugaan mu ya Allah.. permudahkanlah segala urusan hambamu ini..

Kadang-kala kita sering di uji.. ujian itu lah yang akan mematangkan diri kita sendiri.. paling penting aku mesti ingat Allah.. Mesti ingat!!! insyaallah..

Touching plak malam2 nie kan..owhhh begitula lumrah manusia yang tak dapat lari dari sebarang cobaan dunia.. erm esok keje.. aku kena pergi kursus kat Putrajaya 2 hari plak tuu.. owh tak suka!! kena drive pepagi buta.. nak mencari parking kat putrajaya tu bukannya senang..huhu sungguh tak suka.. kalo dapat menginap kat hotel tak pela jugak.. huh

So blog aku senyap seketika lepas nie.. sebab ape?? aku kursus ok!

k uols.. gud nite...
Assalamualaikum wbt..

6 comments:

::ainbutterfly~ said...

ujian menjadikan kita sabar dugaan menjadikan kita matang.. =)

masviona said...

dugaan n ujian membuatkan kita lebih bersedia utk menghadapi hari esok...:)

Eita said...

sabar kakaku..
Dia menguji kt sbb dia sayangkan kita.. ita doakan akak kuat dan tabah dlm dugaan ni.. miss u...

:iBuAfiQah: said...

sabar byk2 ila...
kita hanya manusia biasa....
yg penuh dgn cubaan n dugaan dlm idup...
sabar k..

CuTeMiUt78 said...

byk kan bersabar ya dik.. setiap dugaan tu ada hikmah disebaliknya..

adenium said...

yes...semoga kita diberi kekuatan untuk menghadapi semua dugaan...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site