Monday, July 6, 2009

Aku dah kembali!!! muahaha

Salam koranggggg wah kangen sama korang!! hikhikik :p terharu aku bukak blog nie malam tadi.. ramai yg sudi tinggalkan pesan sepanjang ketiadaan aku di sini.. cewahhhh terharuuuu

Pepon berbanyak trima kasih kepada semua rakan blogger yang aku sayangi.. tanpa korang siapala aku di sini.. :p

Oppsss sori yer korang aku sangat2 la bizi arinie.. aku tak sempat nak hapdet sebarang stori kat korang.. padahal ada banyak stori mori.. paham-paham la kan hari nie aku dah masuk opis.. aku kene keje.. kalo aku dok lepak kat umah time nie boleh la aku merapu merapat kat blog nie..

So pagi tadi aku g keje dalam keadaan yang kalut.. kalut tu maknanya kelam kabut.. bahasa org utara latu.. :d aku terlupa nak pakai jam.. uhuk uhukkk terasa janggal sangat tau uols! biasa aku selalu pakai tetiba tak pakai rasa tangan nie lain macam.. asyik2 nak tengok jam jer..huh



dah sampai opis baru sedar yang aku terlupa nak pakai jam rupanya.. owhhhh apa nak buat.. ok la uols aku nak blog walking jap nak jenguk kawan2... nanti2 ada masa aku stori mori g kisah aku kat kg seminggu yg lalu...

ok adiossss

4 comments:

Luth Textile said...

adoi, tak pakai jam?
selamat kembali kak..

Unknown said...

luth,
time kasihhh

yanizan said...

huh...beriya aku carik cincin tunang kt jari dia...hampeh...!! wtpe balik kg lama² aaaa...????

Unknown said...

yanizan,
hahaha tak dapekkk dikesan la kak oiii kehkehkeh

balik kg jumpak mak nak tidoq ngn mak..lalalala

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site