Wednesday, July 8, 2009

Balik kg aritu

Seminggu yang lepas mcm yg korang tau la kan aku balik kg.. dpd sini aku sorang2.. sampai ipoh aku singgah amek adik aku.. yg bongsu tula

aku tak de la gerak seawal pagi.. dalam kui 9 lebih camtu la.. drive sorang2 adalah mengantuk ok

tengah hari tu aku dah sampai kat ipoh.. singgah sekolah tempat keje adik aku tu.. kebetulan hari tu dorang kene keja.. sekolah ganti untuk cuti raya nanti

dari jauh ku lihat adikku tersengih manja nengok kakak kesayangan nye datang menjemput :p

Sepanjang jalan balik tu kenderaan tak banyak sangat so bleh la aku merempit sakan.. tapi still tak cecah 130 km lagi.. masih dalam tahap besa2 memandu.. :p

petang lebih kurang jam 3.30 camtu aku sampai dengan selamatnya... alhamdulillah

melihatkan pemandangan sawah padi kat kg aku tu.. membuatkan aku betui2 rasa hepi dapat balik kg.. sebab ape? sebab suasana musim padi nie mmg cantikkkk tak tau la korang kan.. itu perasaan aku..hiii terubat rinduuu

ok time nie dah sampai kg.. jalan masuk ke rumah aku.. rumah rahsia.. rumah kg je malu nak tunjukkk..haha

next n3..aktiviti aku laaa apa yg aku wat sepanjang coti :p

7 comments:

luvida said...

adik akak tu kn, mmg gaye sorg cekgu la..hehe

JIVEBUMZ said...

luvida,
gaya jer macam cekgu tapi bukan cekguuu..hahah

~zuraiwan~ said...

wah.....drive ek blk kg....best kan...blk kg...huhu..

JIVEBUMZ said...

zuraiwan,
balik kg memang sangat best ok! lalalala

neezareef said...

sonot nye kg dia saujana mata memandang

JIVEBUMZ said...

neezareef,
hehe mmg seronok

adenium said...

best nya kampung ad asawah padi....
pastuh kalau ada durian ngan mangoesteen...wallaweiii... heaven....

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site