Saturday, July 25, 2009

Durian oh deroyan

Ini kisah semalam jugak.. teringat masa aku ngan ratna singgah nak tapau makanan kat gerai makan area opis aku tu.. sedang kami dok sembang2 sambil menunggu makanan siap di masak.. tetiba datang sorang pelayan pompuan kat depan kami.. dia terus letak buah durian atas meja kami.. fuyooooo terkejut kami.. akak tu cakap ada orang kasi buah durian tu kat kitorg.. makanlaa katanye.. sambil tu dia tunjuk ke arah sekumpulan lelaki yg dok makan durian kat gerai sebelah.. kitorg pon pandang la mana tau kot2 kenal la kan.. tapi mmg tak kenal langsung pong :p tah sape2 tah... kalo ikutkan nafsu serakah memang kami makan buah tu.. tapi akal sempat lagi berfikir macam2..

jangan makan!!!! :p
makan laaa...
jangannnnnnn
hihihi

Yelaaa mana tau kan kalo ada org nak bomohkan kitorg ker.. walaupon tak baik fikir macam tu tapi kita kena berhati2.. kalo kenal rapat tak pe laa.. inikan pula entah sape2.. agaknye nak ngorat si ratna la kot.. hihihi sebab saya duduk membelakangkan dorang.. ratna yg menghadap dorang..

oleh kerana tak dapat nak merasa keenakkan durian tu maka saya suh ratna pose maut sket kat sebelah deroyan tu.. alaaa tak dapat makan durian amek gambo dia pon jadik la kan.. hiiii

Teringat jugak nak tapau bawak lik opis nak makan ngn budak2 opis yg lain tapi bila kenangkan bau durian yg menusuk kalbu tu terus tak jadik la.. kang tak pasal2 satu opis kejar kitorg.. lastly kitorg cakap kat akak gerai tu yg kitorg tak makan durian... bukan ape takut kang dorang kecik hati lak kan sebab tak usik langsung durian tu... huhu

4 comments:

LuVidA^^ said...

bile nk abes musim raja buah ini ye?
x suke....
esok nk blik uma..emhh..mintak2 la buah ni x de!!

Zumairi said...

ngurat guna buah durian mmg cara yg sgt lazat..

::ainbutterfly~ said...

bahaye tu kot2 bile makan terus angau kt org yg bagi tu..hikhik

JIVEBUMZ said...

luvida,
mesti luvida tak suke buah durian kan?? hehe rugi taw :d

zumairi,
lazat ker?? haha mungkin boleh jadikan satu kelainan kot :p

ainbutterfly,
haaa tu la yg paling dirisaukan tak pasal2 asik ingat org yg bagi deroyan tu kan..hiks

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site