Wednesday, July 15, 2009

Menyinggah amek anak buah

Apa nak hapdet lagi nie?? macam bosan jer blog aku lately nie kan? korang perasan tak?? sila la perasan.. aku rasa macam tak berseri lak.. napa eh? ker perasaan aku jer.. pepon aku gigih jugak nak hapdet.. :p

Sapa yang rajin baca sile la baca sape yg malas tu.. sile tengok2 aje ok

Alkisah on the way balik daripada kursus petang semalam kakak aku kol.. aku dah dekat sampai kat area proton tu.. mulanya nak balik ikut kesas tah tetiba cemana aku belok masuk tol puchong yang sehengget enam tula.. seb baik akak aku kol tepat pada masanya.. macam tau2 aje aku nak lalu situ.. so aku terus g amek anak2 buah aku.. sorang kat umah orang yang jaga dan sorang lagi kat sekolah..

yang nie fatin kitorg panggil kakak.. aku amek kat umah orang jaga buadak2 nie

haa nie aku ngaja dia amek gamba ngn aku.. kot2 beso nanti pandai amek gamba sendiri macam aku kan :p

pas amek fatin aku gerak g sekolah plak amek adik dia yg kecik tu si farah..

sambil tunggu budak2 balik sekolah pukul 6.30 ptg aku suh si fatin posing dulu.. jadi la model papan tanda sekolah kejap

aku siap tunggu kat dalam sekolah tu lagi.. sambil tengok2 budak2 nie haa.. teringat zaman aku sekolah rendah dulu.. comot sungguh..hiii

Balik sekolah budak2 nie kena beratur ikut kelas masing2.. cikgu2 plak guide dorang takut ada yg potong barisan.. suke aku tengok.. comei2 sume..

Sambil mata dok merayap mencari si kecik nie.. dari jauh aku dah nampak.. mesti dia hepi tengok aku yang amek..

haa nampak tu dah tersenggih tengok aku yang amek dia..

Aku suh dia senyum sebab aku nak amek gambo dia.. wat2 malu lak minah nie.. dia tak nak malu kawan2 dia tengok katanya hiii pandai malu jugak budak kecik nie :p

Pas pujuk2 baru dia mau pose sket..

tengok la tu kalo bab posing mmg pandai

Balik tu singgah pulak pasar malam kat belakang umah aku tu bawak sekali budak2 nie.. sukanya depa..

apa lagi masing2 angkat nasi ayam percik sorang sebungkus..

tu jela kisah petang semalam.. sampai umah dah dekat maghrib...

itu jela asal hapdet boleh??? kikikiki

4 comments:

atty's said...

besh dpt makcik..sporting..

ninie said...

rajinnya cik ila nih...

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. makcik yg sporting morting.. :D

AkuSiMisteri said...

amek anak buah, apa kes siap gambor2? amek sudah, antar balek..uish..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site