Tuesday, July 7, 2009

Pameran Promosi Kerja Kahwin 2009

BLOGGER_PHOTO_ID_5354087051128549986


Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Sukacita dimaklumkan bahawa Marvelcakes Online Bakery akan menyertai Pameran Promosi Kerja Kahwin 2009 yang diadakan di Kompleks Kraf, Jalan Conlay Kuala Lumpur. Pameran ini dianjurkan oleh Kraftangan Malaysia yang berlangsung selama 10 hari iaitu dari 4hb hingga 13hb Julai 2009.

Kepada anda yang ingin melangsungkan perkahwinan bolehlah datang ke Pameran Promosi Kerja Kahwin 2009 kerana Marvelcakes Online Bakery ada mengadakan promosi jualan dengan potongan harga menarik serta pakej kepada bakal pengantin.




Tempat: Kompleks Kraf, Jalan Conlay, Kuala Lumpur

No Booth: KM7

Tarikh: 4hb - 13hb Julai 2009

Masa: 10.00 pagi - 8.00 malam

Masuk adalah PERCUMA


p/s: korang mana yg berdekatan tu sila-sila la menghadirkan diri yer.. mana tau dapat idea utk perkahwinan anda kt situ! hehehe aku promote baik punye sebab ape?? sebab nie tempat keje en bob aku.. tapi dia blom ajak aku pegi sana lagi.. uhuhuhu kalo dia terbaca blog nie sile amek perhatian ok :p

4 comments:

:iBuAfiQah: said...

elok ila kesana dgn mr bob....hehehe..
amik berkat sama...
n leh tgk latest design utk wedding nnti..
isk2 bila tuh?

mAr@ZiEy said...

aritu klu tak slh..kat putrajya pun ade karnival kerja kwen ni kan...ke lain ngan kompleks kraf KL ni..hehe

JIVEBUMZ said...

ibuafiqah,
amek berket ek?? hihi kalo dia ajak ila lajuuuu aje :p

mar@ziey,
ontah tak tau lak agak2 same la kot.. sebab keje kawen jugak kan

::ainbutterfly~ said...

abg bob..haaa...hambek..punye beso sila amk perhatian tu..hihi..
cam best je..nak pegi tp bile la nak peginye..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site