Friday, June 19, 2009

Selamat hari ayah

Aku blog walking tadi.. sana sini orang buat n3 sempena hari ayah.. aku pun nk buat jugak la.. belum terlewat lagi kan..

tapi aku dah tak da ayah laa.. ayah aku dah kembali ke rahmatullah pada sekitar tahun 2004 yang lalu.. pemergian ayah yang tanpa disangka.. amat mengejutkan kami semua.. dah sampai ajalnya.. arwah kembali dalam keadaan yang sangat tenang... waktu tu aku masih bergelar pelajar..

Namun aku masih merasa terkilan sebab aku rasa belum puas kasih sayang ayah terhadap kami.. belum sempat ayah melihat anak-anaknya ini berjaya.. tapi janji Allah tetap pasti!! kami relakan pemergian ayah..

Dikesempatan ini, aku sentiasa mendoakan kesejahteraan ayah disana.. mudah-mudahan roh ayahku ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.. mudah-mudahan kita sekeluarga akan berjumpa di akhirat sana..

Semoga roh ayah tenang disana...

amin



aku teramat merinduimu ayah...

8 comments:

Luth Textile said...

al - fatihah utk ayah akak..
semoga beliau tenang disana.. kalau dah pergi dengan baik sekali, takpela..

selamat hari ayah!

Nurul said...

da hari ayah ke? xtau bila hari ayh n mmg kurg semgt menyambutnye dr hari ibu..

smoga ayah akak ditemptkan dikalangan mereka yg beriman.. Amin.. Al-FAtihah.

aduka said...

al-fatihah buat ayah tercinta..

atty's said...

sama lew ..kty pun takde ayah dah..

al fatihah tuk arwah bapa kita di sana amin..

amal said...

semoga ayah mendapat ketenangan di sana...miss him a lot... :(

MaMa aYiN_FaSHa said...

Moga2 Rohnya dicucuri rahmat..
Aminnn....Al-Fatihah..

honeysour's blog said...

takziah utk kak ila...
semoga rohnya tenang di sana...
semoga kak ila juga tabah...

Hayati said...

al-fatihah utk arwah ayah tersayang...
semoga ayah tenang di sana...
ayah pergi pd 28/9...4hari lepas besday adik...emm,sedihh sgt.
moga kita tabah mengharungi hidup tanpa ayah....

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site