Monday, June 8, 2009

Perkahwinan nana @ honeysour

Seperti yang aku janjikan pada sume.. sebelum tu nak mintak mahap dulu la yer.. kalo-kalo aku ada membuat korang tertunggu-tunggu kan.. ala tunggu kejap jer kan.. hikhikhik

Sori la tadi aku bizi sket.. nie aku sanggup apdet tau untuk tatapan korang yang mana mengenali nana @ honeysour kalo sape tak sempat tengok esok yer :p

Aku gerak daripada ipoh ke kg gajah jam 1.30 petang.. oleh kerana first time g umah nana so kami main belasah aje la.. seb baik tak sosat kan.. sampai umah nana dah dekat jam 3 petang.. Tak susah nak cari umah dia sebab tepi jalan raya jer.. masa kitorg ngh lalu tu kebetulan nampak pengantin tengah melambai tetamu yg nak balik.. terus berenti kat situ.. haa selamat jumpa kan.. tengok la sapa yg drive.. kalo aku mau nye tak jumpa2.. kehkehkeh

Aku tak de la amek banyak gambar.. sebenarnya aku segan + malu jugak (nana ko tau sebab ape akak malu kan)

So aku amek yang mana sempat la yer.. g pon aku g ngn en bob.. aku kene behave sket!... jaga perangai buruk tu..hahaha

Jom la layan gambar raja sehari nie..


jelingan manja istimewa daripada pengantin baru..


suami nana.. En Ady.. selamat sudah


aku dan nana.. ambik berkat :p


gambar ramai2.. aku duduk menempel tepi kerusi pengantin tu.. sebab tula nampak aku pendek sket kan kan kan


kat bilik nana.. serba purple.. dia nie mmg minat giler kaler purple agaknya..hiks


aku dan...ehem ehem.. korang sendiri tau la :p


bersama sepupu sepapat nana yg memang sporting abes..


ain butterfly sepupu nana merangkap housemate aku.. n adik yat


bersama nurul.. sahabat lama.. tak sangka dah ada anak sorang dah minah nie kan.. badan menten!! heran aku :P


korang tengok latu.. sepupu sepapat nana yg ramai tu


waktu nie aku dah nak balik daaa... so amek gambo ramai2 la dulu kan


dorang nie memang sporting wooo... tengok la tu time amek gambo macam2 aksi kluar kan


last pose sebelum balik..

eh baru aku perasan gambo pengantin tak banyak kan.. hahah gambo aku yg melebih-lebih.. thanxs kepada keluarga nana yg sudi melayan aku dengan baik sekali.. sungguh terharu.. tak sangka dorang masih mengenali diri ini..

kepada nana semoga berbahagia selalu hingga huujung nyawa.. jadilah isteri yg terbaik antara yg terbaik!!

lepas nie sapa lak yer... :)

6 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

selamat pengantin baru....
(^_^)

Luth Textile said...

best..
selamat pengantin baru honeysour

Cik Anie said...

selamat penganti baru utk Nana.. Moga kekal bahagia hingga hujung Nyawa bersama En.Ady yg merangkap suami terchenta....

::ainbutterfly~ said...

yeah2 pasni turn ain plak..hihi..

honeysour's blog said...

thanks semua...

ain...

cepat2 sket..

hahaha..

kawen best sangat....

CuTeMiUt78 said...

ho..ho..ho.. selamat pengantin baru honeysour.. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site