Friday, June 5, 2009

Myvi terbalik

Isnin lepas aku pegi Putrajaya.. amek barang cket kat HQ di sana.. aku pegi naik keta jabatan sebab barang tu sume tak muat masuk cik bibah aku tu.. dalam perjalanan balik ke shah alam terkejut aku tengok satu kemalangan nie.. rasanya kemalangan nie baru jer berlaku dan org yg terlibat dah di bawa g spital gamaknya..

Ngeri jugak la kan bila tengok kete myvi terbalik cam gini..

hishhhh ngeriii.. bila tengok dekat2..

seram sejuk terketaq-ketaq mau amek gambaq.. tapi tetap nak amek jugakk

Apa la nasib org tu kan dan cemana leh jadi terbalik cam gitu??

wallahualam...

11 comments:

aRe_uDear said...

hohooo terbalik tuh.. takutnyerr.. kite yg slalu memandu nie kene berhati2 lebey skit.. harap2 dijauhkan xciden2 nie..

atty's said...

teruk kete tu..tkdpt bayangkan camne le penumpangnya ..ye.semoga semua dlm keadaan baik..ler.

nenekrock said...

over speed ni hermmmm

~zuraiwan~ said...

menakutkan kan....tbalik gitew sekali..cm mn la org yg eksiden tu..

::ainbutterfly~ said...

uit takutnye tgk...serammmm...

MiSs. iEkA said...

fuyoo...
msti tgh laju gila2 kn..
takutnye..
plz drive carefully...

CuTeMiUt78 said...

alamak like my car... ish.. ngeri aar tgk accident ni..

Luth Textile said...

kak, org tua2 cakap, kalo tgk eksiden jgn dok tangkap gambaq.. badi tuu...


Latest Posting : Jom Download Photoshop Percuma di blog Luth

JIVEBUMZ said...

are_Udear,
itu la harapnya kita dijauhkan daripada benda2 yg mcm tu kan.. byk2 doa ek sebelum dan semasa menaiki kenderaan..


atty,
ntah la kak ty entah hidup lagi ke idak pemandu tu..


nenekrock,
laju sangat sampai terbabas.. dia sowang2 jer tu! iksss


zuraiwan,
saya pon tak berani nak tengok cemana rupanye..huhu


ain butterfly,
mmg seram tau ain akak sampai skg dok terbayang2 tau!


miss ieka,
yeahhh u too!
drive carefully


cutemiut,
same kaler kete akak eh? hurm sama-sam kita beringat yer kak


luth,
yeke luth?? akak tak tau plak.. mintak simpang laaa.. manyak2 bace doa naik kenderaan taw!

mummYaeesh said...

sure bawak laju la tu pastu takleh kawal..brek haruslah brpusing dan tertonggeng..ye2 jek kan..mcm ada kat tmpat kejadian lak..ahaks

adenium said...

huish.... dasat tuh.... gulp...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site