Thursday, June 4, 2009

Romantika English Style

Gambar minggu lepas masa aku jumpa cik miera kat depan kedai nie la.. ala kat alam sentral jer.. kepada peminat-peminat english style anda pasti teruja bila masuk kedai nie ok! banyak sangat sale penghabisan stok kat cni.

So kepada rakan2 blogger yg minat giler ngn hiasan rumah ala-ala english style boleh la beli kat cni.. banyak sangat barang perhiasan, pinggan mangkuk dan lain-lain yg sewaktu dengannya..

Menarik, menawan, hege yg berpatutan.. tetiba aku promote pulakkk apa kes nie? so pada yg berminat tu sile-sile la terjah yer.. Aku tak beli sebab aku tak de umah sendiri lagi.. tak siyokkk hias umah sewa.. hiks

Jom tengok gambar yer.. see sangat cantekkk












ini la kedainya kat tingkat atas tau! ala tak ingat lak tingkat 4 ker 5..hihi

romantik lohhhhh :P

10 comments:

kojah said...

kawen nnti beli tau kak...larikkk laju2...=P

JIVEBUMZ said...

kojah,
kojah nak ke?? beli sendiri!! lalalala

atty's said...

suka g kedai camnie kt metro point kjg..

joegrimjow said...

ngan laki mesti best ni

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bila nak jumpa yanie lak?
hehehe...
murah kan harga kat kedai nih....
cantek2 lak tu..
(^_^)

PuteriSatu said...

memang romantik...akak sokerr...

ninie said...

akak mmg minat ngan hiasan dalaman style english... tapi buat masa skrg keadaan tak mengizinkan rumahku berkeadaan demikian... faham2 jek ye..hehehe

::ainbutterfly~ said...

ain pn suke..tp mahal maa..

I3n@f@zLyN@ said...

bestnyee....addicted to english style...samapi bile nie erh stock clearance nie??

CuTeMiUt78 said...

wow weeii..sungguh cantik..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site