Friday, June 5, 2009

Mau pegi rumah Honeysour

Esok insyaallah aku akan gerak ke ipoh.. mau pegi umah honeysour kt kampung gajah.. ahad nie kan dia sanding.. Sapa yg pegi lagi ar? eh korang pegi tak?? jom la jommm

Tapi aku singgah bermalam kat umah adik aku kat ipoh dulu..

Leh jumpa aku kat sane nanti.. ceh macam la aku nie glamer sangat kan..kui kui kui

dah nak kawen adik aku sorang nie.. aku kenal dah lama masa dia form 3 lagi.. sekarang dah beso panjang dah dia.. apepon aku doakan yg terbaek buat dia.. mudah-mudahan kekal bahagia hendaknya..

Doakan aku selamat pegi dan balik.. sebab aku drive sorang2..huhuhu

8 comments:

haruan tasek said...

ipoh kat mana tu?

kojah said...

drive sorg2 kak??nak ikotttt...hehe

Luth Textile said...

luth ada kenduri kt tepeng.. igt nak join gak..

IeDa said...

uish..drive leklok..sorg2 tue..be carefull...

mummYaeesh said...

beraninye drive sorang2!take care dear!

kg gajah??slalu wat event kat sana tau..dkt trek pasir salak tu!woohoo

Cik Anie said...

drive sorang ker.. laaa.. naper tak ajak abg teman..nanti koot jadi aper2 bahaya tuuuu.. kalo ader member sorang ok la.. pepe pun berhati-hati dijlan raya..

ninie said...

hati-hati dik ye... jauh tu drive....

ninie said...

hati-hati dik ye... jauh tu drive....

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site