Monday, February 16, 2009

Wedding Jusrizal & Khalida

Ari ahad kemarin saya ada bagitau nak g kenduri kan.. Sori ar yer kawan2 terlewat masyukkk.. bukan apa seharian di opis arinie bz bangat sampai tak sempat nak sentuh blog nih.. jenguk kejap2 sajork..

Ok meh layan story.. kemarin saya g kenduri ngn En Bob my laling ku :D Sila jangan muntah ijau yer.. muahahaha so tengahari tu kitorg gerak ke umah kenduri tapi singgah kt HUKM dulu amek member kitorg.. ramai2 baru best g kenduri kan..

wajib bergambo dulu yaks.. :P muke En Bob memang seriesss weh...haha

Sampai kat umah Jus kitorg jumpe ngn Suria dan suami terus ajak dorag makan dulu sementara nak tunggu kawan2 yg lain sampai. Time nie orang dah tak berapa ramai pengantin pulak dah sampai dorang tengah makan beradap..

Nie la member yg kitorg amek kt HUKM nun.. En Talib dan ehem-ehemnye.. kepada Adik YAT sori la gambo awek baru Talib tak bape clear la.. nampak sipi-sipi jer..hihi

Makan kejap jer.. xda tambah menambah.. acik malu owh... g pon dah kenyang makan sikit da kenyang tau.. :D

Owh lupa nak cite pengantin lelaki nie kan ex-classmate En Bob dulu.. so kitorg kan belajar sepoli dulu masing2 dah kenal.. isterinya jugak sama tempat blaja kitorg jugak.. owh ape kes sume kapel sama tempat blaja nih?? lalalala

lepas kitorg da kenyang makan tiba-tiba datang pulak geng nih.. dorang pon masing2 kenal kitorg jugak.. ex-classmate.. Yang baju merah tu Salim dan yg tengah jelirkan lidah tu pulak Faiz.. sesekali jumpa memang kecoh la cket..

3 dara pingitan nie my ex-housemate..
dari kiri emma santos, fad FCM dan Ekin aka Cik Tuty..kekeke jgn mare yer..

yg ini pulak Julia dan Iju.. dorang pon datang ngn kapel masing2.. dah beso rupenye budak2 nie..hihi

lama jugak kitorg lepak kat cni sampai la pengantin datang beramah mesra ngn kitorg.. sebenarnya kitorg menunggu pengantin ajak bergambar.. hihi muka tak malu kan?

sambil layan kawan2 borak saya pon gatal tangan nak kandid2 gambo sape2 yg berkenaan.. of kos la my laling.. tengok tu wat dek jer dia kan..uhuhuh

ensem x pengantin baru?? :p itu la dia Jusrizal kawan En Bob tu..

dan pasangannye Khalida.. dorang berdua nie keje kat Uitm Shah Alam nun.. tp saya xpenah lak terjumpa ngn dorang nie kt area2 shah alam..

walaupun kitorg g umah pengantin lelaki tp kira ok la ade pelamin.. jarang2 org laki nie nak wat pelamin kt umah dorang kan..

tengok tu saya kandid lagi!! hihi Si Khalida tak lepas2 tangan suaminya.. hoho kitorang tak kaco laa.. :d

selamat pengantin baru..

semoga berbahagia selalu...

kenapa saya rendah??? owh tidakkk... sebab depa berdua nie berdiri atas pelamin tau.. saya kat bawah..:P

lepas dah puas bergambo sume bagai kitorg pon nak balik dah.. harus salam2 dulu..

si Faiz poyos...lalala

tata fad n ekin.. missed u all...

Akhirnya dapat jugak weols bergambo beramai2.. credit to En Bob.. seb baik ade kamera hp canggih yg boleh muatkan gambo kita sume nie eh..hihi

Kepada sume kawan2 semoga kita berjumpa lagi di kenduri orang lain lak yer.. :p kepada yg tak pergi rugi owh... lalala

Luv u all...

4 comments:

~PakKaramu~ said...

Selamat pengantin baru

Hayati said...

uihh...bestt lorr dpt makan nasi minyak peh 2 dapat jumpe geng2 kitew....waaaa,rindu same diorg weh..utk jus dan isteri selamat pengantin baru yek, moga berbahagia hingga ke akhir hayat...peaceee....

NurulAin_butterfly said...

cik jivebumz bile lagi??? hehehehehe...

JIVEBUMZ said...

PAK KARAMU: ya selamat pengantin baru untuk dorang..uhuhu

HAYATI: xpela lenkali kalo sesapa kawen bleh turun cni lagi kan?? hehe

NURULAIN: cik jivebumz tiada jawapannya :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site