Tuesday, February 3, 2009

Makan luar

Lagi cerita balik kampung CNY aritu.. hehe tak habis2 lagi tu..

Saya memang dah berniat nak bawak abg cik, kak ton dan anak2 kuar makan best2 kat luar.. Sebenarnya saya berniat nak bayar balik segala hutang masa belaja dulu tau (daripada sekolah sampai la abis diploma) memang banyak pengorbanan yang telah abg cik sekeluarga lakukan untuk kami 3 beradik selama ini. Tapi abg cik berkeras tak mau di bayar balik sume tu dengan wang ringgit.. apa yang dia nak hanyalah belanja makan sahaja.. sungguh mulia hati mu abg cik.. :D

Dan semasa saya berada di kampung sempat la saya bawak dorang sekuarga g makan kt luar.. ala kedai makan besa2 aje..

budak2 nie sume tak nak naik keta ngn mak abah dorang.. sume nak naik ngn mak long n mak lang dorang.. :p

kitorang terpaksa menunggu di luar kerana kedai kat dalam nie penuh.. FULL.. agaknya raya cina punya pasal sume kedai banyak tutup.. abg cik cakap kedai nie makananye sedap owh.. semangat kitorg menunggu.. hiks

sementara menunggu harus posing2 dulu.. my hero.. :D

kak ton dan abg cik tercayang..

apesal saya nampak tembam nih?? musykil....

sambil tunggu order..

kitorg order by set.. so dapat percuma air buah 2 jag nih.. tengok macam tak habis jer air nie.. tapi licin..

sume nak makan chicken chop.. ala-ala western

nyum nyum sedapnye..

slurrppp..

order benda yang sama senang cket..hihi

tapi budak ini nak jugak makan sizzling mee... layankan aje.. :D

yang seronoknya anak2 buah saya nie makan dengan penuh berselera sekali.. dorang makan sampai licin!! best tengok sume makanan habisss.. ok lepas nie bleh bawak dorang g makan2 g.. dan malam tu adik yat pon nak kongi ngan saya jugak so weols belanja dorang sama-sama lor..

6 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah..bestnya...makan2..semangat menunggu tu... sedap punya pasal..heh...heh..heh

masviona said...

baguslah klu gitu..balas budi mak ayah n adik badik selagi diorg masih ada kan...:)

JIVEBUMZ said...

HAI CUTEMIUT: mmg sanggup tunggu kalo dah tau tempat tu sedap..hihi

HAI MASVIONA: insyaallah akan ku balas kak!! :D

ab geldofg said...

lama tk tgk ko snyum :)

JIVEBUMZ said...

HAI AB: haha senyum senyummm

Husaini said...

cantiklah gambo-gambo nie

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site