Friday, February 27, 2009

Pencarian telah berjaya

Alhamdulillah lega rasanya.. akhirnya saya telah berjaya mencari "sesuatu" untuk bufday En Bob tahun nie. Sebenarnya nak cover balik yang tahun lepas punya.. cian En Bob tau.. tahun lepas saya tak kasi adiah pon.. hihi so this year kena jugak bagi samting yg seswai.. :P

Tengah hari tadi saya, salmi, kak noni, za ngn ratna kuar g ole-ole sek 18 tu.. jenuh berjalan tapi tak jumpe pon samting.. jalan-jalan asyik masuk kedai kasut je.. sume nak beli kasut agaknya.. layankan aje..

nak beli kasut2 tu sume tapi tak mampu owh.. so meh kita amek gambo saje.. bengang jer dak jaga kedai kasut tu.. weols main try2 kasut.. tapi yg belinya sorang aje.. nasib ada yg beli kalo idak mau mengamuk dak tu..hihi

sampai terduduk kat kerusi tu.. ponat berjalan.. dorang nie memang tak reti2 nak berenti jalan aje kejenya.. dari satu kedai ke satu kedai.. padahal tak beli pape pon :d

Lepas dah settle beli kasut sorg sepasang kitorg g singgah makan kejap.. oleh kerana terlampau lapo sangat maka tak sempat nak nk amek gambo.. mood makan tengah menggelegak.. hihi

Dah siap makan jam pun dah dekat kui 2 lebih.. so weols terus balik opis.. frustnye saya tak dapat lagi nak cari sesuatu..huhu xpe balik keje dah nekad nak g Alam Sentral..

Balik keje tadi kui 5 sharp trus kuar opis.. planning harus diteruskan jugak.. haha semangat betui.. sampai2 aje trus g kat tempat yg dituju.. pehhh tengok2 trus berkenan.. trus nak amek rasanya.. jadikkkk

QC sedang membuat pemeriksaan keatas barang2 tersebut.. :P

tarra saya pilih yg ini!! ala uols pon dah boleh agak apa isi dalam nie kan?? hiks

Uols nak tengok ker apa lagi yg saya kasi kt En Bob esok nih.. tarrrraaaa
ala dah tak supriseee coz uols tgk dulu tau..hihi

the very cute bufday card - mestila tema nye ijau kan.. i luv ijau! :p

the bebear.. haa yg ini kalo En Bob tak nak.. saya nakkkk>>> lalalala :p cis kejammmm buruk siku

dan inilah hasilnya.. fenin pale acik pk.. rupanye kacang jer nak carik adiah nih.. :p

Esok petang saya nak kuar n nak kasi adiah nie taw.. hope en bob gumbira dan sudi terima sesuatu yg tak seberapa nih..

adiossss

17 comments:

atie said...

ha!!!sok nak dating g ekkk

nenekrock said...

vaa va vaaahhh
kak bum bumnak ngedate esokk
sukaa la tuuu amik gmbaq byk2 eh eh weee

~ceRRy beRRy~ said...

sys...
mau hadiah gakkkkkk...!!!
hehehehe...
nk yg teddy bear tuh..
c0mey lorrr...

amal said...

mmm...cpt2la kawin...he.he...

UnGu VioLeT said...

datang blog mar.. ade award menanti.. :)

JIVEBUMZ said...

ATIE: hehe ala kat dating nak kasi adiah tak pe kan?? hikhikhik

NENEKROCK: muahahaha akak coba amek gambo manyak2 eh

CERRY BERRY: nak ek?? haha masuk jivebumz contest dulu nanti akak kasi adiah yo

AMAL: amin kak!! hihi

UNGU VIOLET: ok mar thanxs a lot...

Atan said...

besday atan tak kasi adiah pon waaaaaaaaaaaaaaaaa

JIVEBUMZ said...

ATAN: aloloooo bile besday atan neh?? hiks

eliza said...

waaa best...adiah saya ada x..hehee

CuTeMiUt78 said...

akhirnya berjaya gak mencari something tu kan..harap en.bob suka ya

JIVEBUMZ said...

ELIZA: adiah awak tunggu besday awak eh..lalala

CUTEMIUT: hehe tula kak seb baik dia suke bangattttt

shaifulsafar said...

bestnya org yang bernama bob.... :-)

fiza said...

bestnya en bob dpt hadiah...
ape la hadiah tu...surpriseee....;)

kojah said...

cam terasa ada bau2 nasik minyak dh nie...hiks!

JIVEBUMZ said...

SHAIFULSAFAR: muahaha baik en shaiful tuka name kepada en bob skg.. hihih

FIZA: supriseeeee...la sangat..:d

KOJAH: amin amin.. kite hanya aminkan ajo!

c-tie said...

nak gak hadiah tedybar tue....
cute la...

JIVEBUMZ said...

C_TIE: nak kene datang cni taw!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site