Monday, February 2, 2009

ikan siakap beso

Petang lepas makan ais kerim tu kak ipar saya tak bagi weols balik umah lagi.. katanya ada makan2 kt umah jiran kt area umah abg saya nie la. Maka dengan muka yang tak malu nye saya terpaksa pegi jugak la.. makan punye pasal.. mana boleh tolak kan?? hihihi

Majlis makan2 nie sepatutnya di hadiri oleh keluarga terdekat dan sahabat terdekat jiran abg saya. Segan jugak nak pegi sebenarnya.. tapi dah akak ngn abg beria-ria mengajak so kena la pegi..

tengok la tu.. kalo tak pegi mesti rugi wooo.. ikan besoooo amacam terliur ngak??

kami sekuarga malu-malu.. so makan kat port dapur aje..hihi

makan sampai kenyang owh.. ikan siakap cecah air asam memang enak tau!!

6 comments:

CuTeMiUt78 said...

perghhh..besonya ikan siakap.. memang best..

eya said...

huh..takut tgk ikan beso2 gitu.

honeysour's blog said...

sedap nye....nak sket kak ila...

Erieq said...

WAHH sedap nyerr..,klu zik pun akan buat muka tak malu jer kihkihkih rezeki jgn ditolak

DrSam said...

nasib baik pergi juga rumah jiran tu. kalau tidak kempunan bau asap aja le :)

shah said...

besarnya ikan tuuuuu
sedapp

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site