Sunday, February 22, 2009

Anta pc baru kt umah opismate

Petang semalam seperti yang dijanjikan saya bersama En Bob ke rumah opismate saya nak anta pc baru yang suaminya mintak tolong belikan... daripada tengah hari semalam si Nurul a.k.a opismate saya nie dok msg tanya nak anta pc tu kui bape.. saya pon tak berani nak mengkonfemkan apa-apa.. kene tunggu big boss loh.. At last petang semalam lebih kurang jam 6 petang kitorg gerak g anta pc tu.. sabar jela suami Nurul menunggu.. :p

sampai2 aje Nurul dah sebok2 kat dapur.. goreng keledek.. waaa cam tau2 aje saya ngah lapa xhengat nie.. maklum la bangun tengahari tu makan meggi je ngn minum milo panas aje.. hiks

see.. Nurul sangat memahami kawannya ini...

Mak mertua Nurul pon turut bantu Nurul ciapkan juadah untuk kami.. haha rajin nau la dorang nie kan.. time kaceh la wat susah2 aje.. :P

harus interprem dulu.. hiks

sampai2 aje dan dan tu trus En Bob pasang pc baru tu..

sambil diperhatikan oleh tn punya pc tu la..

dah ciap pasang kene test dulu apa yg patut..

ini olang memang suka sebok... :p

tarra dah ciap pasang.. kojap ajo pasangnya.. see lcd screen dia cantikk..
saya sangat jeles!!! uwaaa nak jugak yg macam nih... pc saya monitor gomok... nak yang kurus cam tu jugakkk.. sapa nak layan luahan perasaan saya nih?? iks iks kesian

dengan intell core 2 duo.. kalo tak salah acik la apa ker nama yg the latest tu..

dah ciap2 settle suma kami di hidangkan oleh tn rumah minum petang.. i ske..

Sambil minum sambil makan kuih sambil borak.. En Bob cakap suami Nurul ni peramah orangnya.. so dia tak de la kekok nak borak.. pas da settle sume kitorg mintak diri nak balik dulu.. sebab hari dah petang.. malu dok umah orang kawen nie lama-lama... hihi

2 comments:

apisz said...

best kan ada moniter tu.aku pon pakai monitor tu...laallallalala

Unknown said...

APISZ: waaa nie yg sakit ati nih.. nak monitor cam tu jugakkkkk

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site