Friday, February 27, 2009

Apa nak cari

Nie saya ngh rilex2 jap.. tak de motivasi nak keje ptg2 jumaat nie.. pale ingat nak coti jer.. hihi
Tadi waktu rehat orang laki sibuk nak pegi semayang jumaat kami yang pompuan2 nie sebok nak bersoping.. Tadi sempat la pegi Ole-ole sek 18 tu.. round2 tapi tak jumpa pon barang yg dicari .. Ampunnnn.. tapi terjumpa ngn menda lain plak.. itu untuk diri sendiri loh..

tak pe jap g nak jalankan misi yg seterusnya.. nak pegi Alam Sentral lak.. seb baik si Ratna ngn Za nak ikut lagi.. salmi pon nak join jugak.. jom la korang kita g ronggeng! :p kalo nak balik pon sure jalan jem giler.. ari jumaat clalu jem..

so meh kita cepat2 kemas meja, tutup pc... cabuttttttt

eh nak g solat dulu la..hehe

2 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

waaaa...
suspen sungguh apa yg nk dicari yg x dpt2 nk dicari lgi tuh..hehehe

JIVEBUMZ said...

CERRY BERRY: haha suspen ek?? ala xde la besa2 jer saje nak kasi fenin sket..haha

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site