Monday, February 2, 2009

Makan ais kerim bersama-sama

Kalo balik kampung tak meriah la kalo tak terjah umah abg cik n kak ton.. mesti pegi punya maklum la dekat aje ngn umah saya.. Dorang nie duduk kt taman area umah saya jugak.. perjalanan ke umah dorang amek masa dalam 15 minit aja.. so senang la nak pegi balik setiap ari pun xpa.. hihi

Sampai umah abg cik tinggal anak2 dia je yg ada kt umah.. abg cik ngn kak ton dia tolong umah orang nak kenduri doa selamat malam tu.. so weols belasah apa yang ada kt dapur. Kebetulan kak ton ada masak laksa.. fuh my faveret ar tu kan!! apa lagi terus belasah.. :P

lepas dah kenyang2 weols lepak kat depan laman umah.. sambil posing2 gitu

sila abaikan gambar kami yang ntah hapa2 nie yer.. sekadar hiburan semata-mata..hihi

saya suka gambar nie.. bersama 4 org anak buah saya nie.. dah pandai posing dah memasing.. :P

dan ini jugak mereka bersama mak lang kecik..

anak buah carry mak buah.. larat ke hazwan??

paling best dapat makan ais kerim bersama-sama.. adik yat blanje.. :P

dan mak saya turut terlibat dalam pengambaran kami yg sengal nie..huhuh

seterusnya aksi melompat lebih tinggi.. kamera henfon murah aje sebab tu gambar kabur saja..hiks

owh susah jugak nak nak buat aksi cam nie kan? kalo dapat kamera canggih sket ok la nie..

Aksi ular senduk..

Begitula adanya pengambaran kami hari tu.. merapu-rapu aje kejanya..hihi

5 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. meriah je... walaupun aksi2 sengal..

yanizan said...

amboi...ramainyer anak....hehe

Hayati said...

hahaha...merapu sungguh bdk2 niee..

NurulAin_butterfly said...

ish2..mane satu anak buah mane satu mak buah tah..hikhik..

Tanpa cinta hati akan mati said...

hehehe..happy nyer tgk pic korang nie..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site