Monday, February 23, 2009

Marah ker aku??

Apa yang nak diluahkan lagi nie... aduhaaiiii
Tah la bukan nak cite sangat bab-bab sadis macam nie..
tapi saya tak boleh jugak nak salahkan sesiapa dalam hal macam nie..
Benda dah nak jadi.. nak wat cemana..
tapi hati saya sakit sapa tau????
bukan nak panjang kan cerita.... tapi entah laaa
susah la kalo tak memahami nie...
Sedihhhhh sangat... barang kesayangan pulak tu..
bukan 2,3 ringgit.. bukan jugak boleh beli longgok2..
kena kumpul duit.. itu pon hasil duit kutu tahun lepas...
Beli pon sebab pikirkan kawan2 bosan kat umah tak de hiburan..
dan saya pon nak tengok jugak..
Harap sume dapat jaga dengan sebaiknya.. macam jaga barang sendiri jugak la..
tapi apa nak di kata lagi.. bila barang dah rosak...
sapa yg peduli??
Mestila TUAN PUNYA jugaaaakkkk kan..
Pepon saya tak nak salahkan sesapa..dalam hati hanya tuhan saja yang tau
benda dah nak jadi kan.. sabar jela..uhuhu

walau bgaimanapun.. saya sangat sedih benda tak sampai setahun dah rosak... oh tv LG ku...

3 comments:

nenekrock said...

sayagnyaaa kak ada waranty lagikkan
pi la perbaik insyaallahh ok balik tu jgn cdey2 eh peace ^ ^

JIVEBUMZ said...

NENEKROCK: hoho mestila nak perbaik.. benda baru g pon masih dalam warranty g.. jenuh la nk angkut dpd tingkat 5 trn bawah.. :p

CuTeMiUt78 said...

oh.. g meeting ya.. meeting bebaik no..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site