Saturday, February 21, 2009

Apa nak buat?

Hari sabtu yang indah cuaca yang cerah.. Lepas solat subuh pagi tadi saya sambung tido balik.. terjaga pon sebab dengar bunyi henfon.. arghhhh tension.. ada orang salah nombor.. asyik salah nombor memanjang.. yang saya bengang tu asyik nak cari RANJIT!! sapa tah mamat Ranjit nie?? Glamer sangat ke dia?? kadang orang melayu kadang orang India yang cari si mamat Ranjit nie..

Geram betul la.. kaco jer saya ngah sedap2 tido..huhu dah lama dorang nie asyik silap nombor je.. start dari tahun lepas lagi tau tapi bukan selalu dorang tipon cuma sesekali jela.. dan saya pon dah warning yg ini bukan no RANJIT!! tetiba tahun nie tipon lagi..owhhhh bengang bengang je rasa. Nak tukar no henfon sayang loh..

Sabar jela kan sib baik dia tak tipon tiap-tiap hari..huh

So apa planning hari ini???
erm petang karang saya mau temankan En Bob pegi anto pc baru kat umah opismate saya..
pastu nak g mana ar?? haha idea idea.. come come...

Erm duit dah kering nie mana nak merayap lagi.. g makan2 sudah la kot.. beras kat umah pun dah abis.. cian loh.. dok umah bujang cam gini la kan..

Ok selamat berhari minggu kepada sume yer..

7 comments:

atie said...

Selamat berdating....oppppssss.hihi

nenekrock said...

kesiannn kat ranjit hahahahah
selamat berdating kak heee
kem salam abg bob noh ^ ^

yied said...

hehe..
okeh la tu,Sabtu tak tau nak pi mana..cm Iza plak, tak tau sabtu nak lari mana selain opis je..

akak,ni Fariza PTG KL tau, telah me-link-kan akak..terima kasih daun keladi

Unknown said...

ATIE:haha yela kak..akak xpela ari2 leh dating.. :p

NENEKROCK: ranjit tula membuat ku bengang..uhuhu insyaallah dik..:d

YIED: haluuu iza..bestnye arinie nak jumpe laling.. ok akak link ko yer.. selamat berblog..layanzzz

Luth Textile said...

dating tak ajak.....

eliza said...

hello..hai ranjit..eh suara pompuan la plk...hehehe

abaikan ja panggilan tu..no tidak dikenali tk pyh jawab..

dan selamat berdating..

Unknown said...

LUTH: aik cemana nk ajak ko.. nama kan dating..lalala hanya aku dan dia loh :p

ELIZA: huhu memang nak abaikan tp tetiba kol pepagi tak sempat tgk no trus angkat tu yg bengang tahap gaban tu.. :D

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site