Sunday, August 28, 2011

Bahang hari raya

Hai uols!
Sape dah sampai kampung tu?? Aku besok baru gerak balik perak.. Yeahh tahun nie turn aku beraya kat perak bersama family di sana.. Bestnya.. Tak sabar nak menanti hari esok.. Nak cium tangan mak dipagi raya.. Oh indahnya beraya di desa..auww over gitu :p

Now dekat rumah mertua kajang.. Berbuka puasa kat sini malam tadi.. Esok gerak terus daripada sinilah.. Ingat nak join mertua balik muar, johor raya nanti tapi dorang nak gerak awal plak.. Raya pertama petang tu dah gerak.. Time tu kitorang kat perak lagi.. So tak dapatlah nak konvoi ngan dorang.. Maknanya aku raya kat perak jelah tahun nie! Weee

Raya sakan lah kami nanti hehe.. oh ye tahun nie aku tak sempat nak design kad raya macam tahun lepas.. Bizi la semenjak ada anak kecik nie.. Kalut! So dikesempatan ini aku nak mohon jutaan ampun dan maaf andai ada tersalah taip dalam setiap entry aku selama ini..Selamat hari raya aidilfitri..dan Maaf zahir batin yer.. Jangan simpan didalam hati :)

Kepada yang memandu pulang ke kampung tu berhati2 dijalan raya.. pandu cermat dan ingatlah orang tersayang!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Acaii Jawe said...

Jemputlah raya di Kg Matang Kunda, Bagan Dato' Perak,hehe :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site