Sunday, August 7, 2011

Repair myViva

Tadi g perodua jap repair bumper myViva.. Terbang RM40 hengget jugak la.. Pasang klip jer pon ngan kabel tight tapi cas kemain lagi yo huhu tak apalah asalkan bumper tu tak jatuh lagi udah.. Harap2 lepas nih tak da g orang berani langgar myViva secara senyap2.. Awas ya!! Grr

Ok settle bab keta.. Now aku nak masak sesuatu.. Petang kang ada tetamu nak datang berbuka kat umah.. Mesti la masak sedap2 kan tak kan nak hidang lauk yang besa2 jer.. Arinie kasi masak lauk yang luar biasa sket (aku sendiri tak pernah terpk nak masak sebelum nie :p)

Oklah nak buat pencuci mulut tu.. Haa tengok bahan2 kat atas tu mesti korang dapat agak dah kan nak masak apa.. Keh3x

Ini semua kerana tergoda dengan hidangan berbuka puasa di belog seseorang.. Sapakah dia?? Hehe nanti orang tu baca entry nie konpem dia ngaku sendiri kan kan kan

K la nak mula dah nie.. Papai :)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

ZaNa aDieyZa said...

trifle eh?

akk, dulu kereta myvi zana pun pernah kena jugak macam tu ( zana rasa sama sbb tgk gmbr yg akk ambik hr tu).. tapi caj rm5 jer.. maybe kedai tu mmg mahal or kerosakan kereta akk & zana lain..

mekchu said...

hahaha.. mekchu kah? benarkah? hahahaha... itu mmg sah brg2 puding trifle.. tidak syak lagi..

ini kali ke-2 terguda ni.. lepas mekchu tgk cekodok jibam hari tu, mekchu buat lagi.. sape yg tergoda ngan siapa ntah...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site