Thursday, August 4, 2011

Cucur udang cicah sambal sardin

Hei semalam aku bikin cucur udang yer.. Udang ada 5 ekor jer udangnya.. Kasi potong kecik campur ngan bawang.. Jadilah cucur udang.. Pastu buat sambal sardin (tiru style mekchu mkn cekodok cicah sambal sardin)

Sedappp rupanya! Ehehe puji diri sendiri nampak :p patutla mekchu selalu bikin.. Mekchu tu tuan punya belog churaliya yer.. Pakai bb xreti nak buat link belog sapa nak tau g search sana ok

Harinie tak tau nak masak apa plak.. Kata en bob nak beli ayam golek kat Param.. Aku lak xminat ayam golek.. Tekak rase nak mamam ayam percik lah.. Hoho pagi2 cerita pasal makan.. Hee sowiii bikin korang terliur!

Ok jom sambung working :)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

mekchu said...

hahaha.. kalo nak carik mekchu, carik dia kat sini http://churalliya.blogspot.com

hahaha.. terguda rupanya.. sedap kan buat juadah berbuka.. alamak, tgk kat sini terus hari ni nak masak lagik laaaa... kes tergoda atas tergoda la ni..

hajarus said...

amboi k.ila sedapnyer...

klu camtu pakate, akak beli ayam golek separuh, pastu ayam percik 1... adil kan... heee...

JIVEBUMZ said...

mekchu,
memang sedappp sangat.. hari2 buat pon tak jemu.. kita la kot tak jemu tapi laki kita?? haha sila jawapp

hajarus,
tak jadik beli ar hujan pulak petang tadi.. so akak masak nasik goreng jer hukhuk kena postponed makan ayam percik tu..

pRincESs_N said...

mmg sedap cicah gn smbal sardin tau...suke...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site