Wednesday, August 10, 2011

Celebrate bufday mama

Firstly TERIMA KASIH SAYANG kerana sudi membelanja isterimu yang memang sedang kemaruk giler nak makan kek coklat dekat secret recipe nun..hahaha puas hati dapat makan kek coklat yang lazat itu..

2 orang kesayangan hamba yang sudi menyeleberet bufday mama :) esya muka tension jer coz kitorang g makan time dia tengah sedap tido dalam buai.. diangkat lalu dibawa ke secret recipe :)

sambil tunggu order sambil tu kasi posing maauuuut dulu lah..
pic mama dan esya jarang2 dapat kuar belog kan korang?

antara kek yang aku pilih sendiri semuanya berunsurkan cokelat.. konpem lepas makan berat pon makin mencanak nih.. baru feeling2 kurus ko.. semenjak masuk keje nie ramai yang teguq aku kurus giler.. sampai ada yang panggil aku akak kurus! oh tetiba cerita pasal berat badan pulak dah.. no no no ai nak makan kek nih!
kek nie tak abes pon makan.. balance tapau bawak balik umah esok malam buleh sambung makan nomnomnom :p

sempat bergambar bertiga mintak tolong ngan pelayan kat situ.. tapi dia amek gegar ler pulok! huhu

makan tak dapek la nak makan berdua dengan adanya esya.. makan gilir2 ok.. kasi en bob makan dulu coz aku nie makan lame.. kang lapar plak dia menunggu aku..haha

now time mama bebeday girl plak melantak.. aku order nasik goreng thai jer.. bolehlah sedap jugak.. laparnye pasal kan.. buke kat umah makan nuget jer dulu pas maghrib baru kuar tu yang kebulur sangat tu.. opss


hadiahhhh?? erkk tahun nie en bob hadiahkan makan2 jer untuk bini tersayang..

thanxs sayang... luv u very2 much!
esok malam belanja makan luar lagi yek :p

makan cepat2 terus balik umah coz esya dah ngamuk2 nak titon...

4 comments:

pRincESs_N said...

alamak...tliur tgk kek tuu....

therosputih said...

baru dapat tgk esya ngan mama...

~YUN~ said...

happy burfday sis!besnya smbut be3! =)

Zana Adieyza said...

kek SR memang sedap kan.. yummy2!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site