Wednesday, August 24, 2011

Puasa hari ke 24

Hai korang.. Arinie saya terlewat sampai opis.. Dah dekat jam 8 baru sampai.. Mujur sempat punch.. Thanxs my frenz :p arr kantoi suh member punch!

Ehem-ehem arinie saya pakai enbeg baru laa.. Panas lagi nie baru rembat malam tadi kat jasko bukit tinggi.. Aloo ada diskaun punya enbeg tu..

Achemmm.. Arinie saya juga selsema.. Semalam dah kena asyik bersin2 jer sampai lembik badan nih.. Malam tadi dah telan panadol soluble so far ok la cket nie.. Tapi tisu, sapu tangan, visks segala sume dah standby kat dalam enbeg.. Harap2 cepatlah sembuh.. Maklum la lagi 5 hari nak raya nie.. Xmoo la raya dalam keadaan yang tak sihat.. Xbest nanti..

So korang sume take care yer jaga diri bebaik tau.. Ramai gak kawan2 saya yang dah demam nie.. Demam raya agaknya.. Oklah selamat membuat persiapan untuk meyambut lebaran..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

pRincESs_N said...

wee...ade nmpk aritu h.bg ni kt jusco bkt tggi tu...akak duk area mane?

JIVEBUMZ said...

hehe haah ade longgok2 kat jasko kan? sale 50% jer tu.. akak dok kat seksyen 16, shah alam.. tak jauh ngan pusat bandar tu yunk

ZaNa aDieyZa said...

wah, handbag baru!!! syok!!!

zana pun selsema ni kak.. tisu sentiasa ada..

JIVEBUMZ said...

zana,
senaseb la kite dik oii huhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site