Friday, August 5, 2011

Morning Jumaat

Yeah sudah jumaat! Besok coti boleh bermanja2an dengan anak dan somi..

Pagi tadi pegi keje pinjam kete En Bob.. Tak berani la nak bawak kete aku tu.. Bumper depan tu tak sampai seinci lagi mau cium tayar huhu ngeri! Dah 2 hari aku gagahkan diri drive kete aku tu.. Nak tunggu hari sabtu baru boleh pegi repair.. Adeh duit lagi tu.. Kalaulah tahu sapa punya angkara siap dia! Grrr

Memang aku marah tapi marah dalam diam jelah.. Sebab tak tau sapa gerangannya yang suka suki jer langgar kete aku tu kan tambah plak bulan puasa nie kene banyak2 berSABAR.. Sabar jelah no!

So besok mau g repair kete yer..rm..rm..rm..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

KiKiHanakO said...

samapi ciummm tayar tu..seramm.. huhuu tkape sabar.. kasiii best² sikittt :P hehe

pRincESs_N said...

tawon ni x de bonus ke ekk..

NeenaAnuar said...

hi dear..

you are most welcome to get my puding trifle recipe.. happy cooking yea! :)

ZaNa aDieyZa said...

makin nak dekat raya, makin banyak duit mengalir kan kak.. xpelah kak, banyakkan bersabar yer..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site