Tuesday, August 9, 2011

Hepi Bufday to Me!

Bismillahhirahmanirrahim..

Alhamdulillah syukur diatas segala kurniaMu Ya Allah dihari ini aku masih dapat bernafas dan menikmati segala pemberiaanMu Ya Allah.. Terima Kasih Ya Allah..

Genap sudah umurku 30 tahun.. Wuu udah menjangkau angka 3 dihadapan.. Semacam tak percaya pula.. Rasa macam sweet 17 jek hahaha *sila muntah*

Apapun "age is just a number OK! So don't StoP having Fun!" Ekeke ayat yang sama tiap2 tahun

Dihari istimewa ini juga aku berharap semoga Allah berikan kesihatan yang baik kepadaku supaya aku dapat menjaga anak dan suami dengan sebaik-baiknya.. Dimurahkan rezeki selalu dan dipanjangkan umur supaya dapat beribadat kepadaMu..

Amin ya rabbalalamin..

Sekian..

"Hepi bufday to me" ;)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

12 comments:

mekchu said...

happy birthday mummy esya.. alhamdulillah, tahun ni dah ada esya kan.. semoga berbahagia selalu..

ZaNa aDieyZa said...

happy birthday kak.. semoga terus dimurahkan rezeki, bahagia selalu & sentiasa diberkati Allah hendaknya..

Nazz@Purple said...

ye ke..tak nampak sgt pun..happy birthday..semoga panjang umur..bertambah2 rezeki anak eh..

PUANSTOBERI said...

hepi beday Ila - incik ijat kasik apa thn ni? - hiihihi.

Dari akak yg da 2 thn menyambut umo 30 itew.. huhuhu..

pRincESs_N said...

akak....da 30 ke??? siyess...mcm x caya ok..igt tua stawon dua dr N jek...OMG!

AnaLyana said...

selamat hari lahir kakakku...semoga kehidupan mu lebih bermakna selepas ini..:)

lov u..

JIVEBUMZ said...

mekchu,
thanxs mekchu.. haah tahun nie bufday meriah sket sebab ada esya.. tak de adiah pon tak pe asalkan ada esya lalala

ZaNa aDieyZa,
thanxs zana... amin mudah2an begitulah hendaknye...

Nazz@Purple,
tak nampak sangat ek? yahuuu awet muda tu ekekeke
tambah anak?? nanti la dulu pelan2 kayuh hehe

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI,
ntah ler kak tak nampak adih pon lagi.. adiah ciuman ade la kekeke

tulah dah boleh join group 30an dah nie huhu

pRincESs_N,
percayalahhhh itulah kenyataan nye huhu

JIVEBUMZ said...

AnaLyana,
thanxs nana... amin.. luv u too syg

dd dudu said...

hepi besdayyy kak jibammmmmmm ^^

*ayu the sun* said...

happy birthday dik..
:)

JIVEBUMZ said...

dd dudu,
thanxs banget dd :)

*ayu the sun*
thanxs kak ayuuuuuu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site