Wednesday, September 7, 2011

Salam Syawal


Salam syawal kepada semua rakan2 di belog.. wah sudah lama ku tak berupdate.. agak sedikit kemalasan untuk mengapdet sejak2 bercuti sakan pada hari raya lepas.. oh mengapa ya? mungkin simptom2 kemalasan nie dah menular masuk ke dalam badan aku dan menjadi virus yang sangat sukar dibuang lagi.. OMG!! tolonglah jivebumz jangan malas2! kalo malas mau tutup jugak belog nie karang hehe

So raya dah lepas macam mana dengan sambutan hari raya korang? mesti meriah kan? masing2 dok pulun mengapdet cerita raya tak abes2 lagi tu.. aku? macam tak berapa nak rajin lah.. tengok lah nanti.. oh yer raya kami tahun nie sangat meriah dengan kehadiran cahaya mata penyeri rumahtangga.. paling best pegi beraya dapat duit raya :) walau pon tu duit raya anak tapi mak die sebok jugak.. sebok kira berapa duit raya anak dapat hehe beraya dekat kampung sebelah aku kat perak sana.. alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan semua hepi2 sajork.. cuma yang tak hepinya bila balik ke sini jalan jen nak mamp$%! huuu tak shuke!! pastu hari jumaat plak kene keje.. sabar jelah kan orang tengah syok2 pusing kampung beraya sakan kene balik sini dan masuk keje..

Ok fine sambung raya kat sini pulak.. alhmdulillah hari nie dah masuk hari ke 2 aku berpuasa 6.. mudah-mudahan berjayalah menghabiskannya sehingga hari ke 6 nanti.. tahun nie aku dapat puasa penuh so tak perlu ganti2 lagi.. alhamdulillah :) shukee sangat mak

Harap2 korang pon dapat join puasa 6 yer kawan2...

ok dah.. nak pi rehat sat..
(taip laju2 sebab nak pi tido kat surau sat no :p)

2 comments:

ZaNa aDieyZa said...

comelnya anak dara kecik tu berbaju kurung!! cute.. mesti banyak dapat duit raya kan..

pRincESs_N said...

N tewas sehari sbb demam bengkak susu aritu..klo x full jgk..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site