Thursday, August 11, 2011

Entry merapu

Assalammualaikum semua..

Apa khabar hari nie? semua sihat kah? time rehat nie korang buat apa yer? tido kat surau ker? ekekeke manalah tau kot ada yang amek peluang waktu rehat g tido kat surau ker kan.. aku malas nak tido waktu rehat camni.. nanti kalo bangun tido badan mesti rasa letih sangat.. baik aku rilexs2 kat opis sambil layan belog dan fb.. seronok! lagi seronok daripada tido kot hehe

Oh yer hari nie dah ramadhan yang ke 11! wee cepatnya dah 11 hari berpuasa! mudah2an tahun nie dapatlah aku berpuasa penuh macam tahun lepas.. tahun lepas kan aku peknen so konpemlah puasa penuh.. tahun nie harap2 dapat penuh jugak coz orang kata bila kita menyusu badan anak sepenuhnya peyed datang lambat.. ntah.. sampai sekarang aku belum datang peyed lagi after nifas aritu hoho harap2nya lah.. puasa penuh.. datang ler lepas bulan puasa nie.. eh boleh pulak nak mintak2 gitu kan :p

Bulan puasa nie jadual aku pack sangat! maksud aku jadual nak menghadap belog nie lah.. tak de masa la uols! nie pon aku curik2 time rehat.. balik rumah kang konpem tak sempat punyalah.. balik keja pukul 4 pm.. amek esya kat umah BS sampai umah dah pukul 4.30 pm.. melayan si esya main2 ngan dia.. menyusu dan tidokan dia.. kalo dia tak tido kene tunggu babah esya balik dulu barulah dapat masuk dapur.. memasak untuk berbuka kang.. kadang2 beli jugak idok la hari2 masak yer haha *dasar pemalas!

Pastu lepas berbuka nak solat... buat keja rumah.. lipat kain baju.. basuh baju.. bla bla bla sedar2 dah pukul 10.30 malam.. mata dah kuyu.. letih beb mana nak sempat bukak lappy dan karang stori.. tu pun kadang2 apdet pakai BB jer.. senang dan cepat.. sampai ada yang cakap aku sekarang nie rajin apdet pakai BB jer.. bukan tak mau pakai lappy dik.. tapi nak bukak lappy pon tak sempat.. cane?

ahahaha apalah aku merepek semua nie ntah.. kuikuikui dah la tu.. lepas nie aku kene carik jalan cane nak apdet belog dengan lebih galak lagi yer hihi

oklah nak pegi solat dulu.. entry ntahhapahapa nie berakhir di sini lalalala

3 comments:

AnaLyana said...

kak ila, tunggu hari minggu, apdet auto publish punya entry..:)

therosputih said...

serius memang merapu tp enjoy gak bacenya...

pRincESs_N said...

N pon klo kt uma layan intrnt gne BB jek...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site