Saturday, August 6, 2011

Kibarkan jalur gemilang anda dirumah

Assalammualaikum wbt sume..

Jap tadi ada orang datang nak pasang bendera kat rumah aku.. ingatkan sape lah yang datang siang2 nie rupanya staf kuarters nie datang nak pasangkan bendera malaysia.. sebenarnya kitorang kat kuarters nie setiap tahun dibekalkan dengan bendera sorang satu setiap rumah. Bila bulan kemerdekaan jer cuba check dalam peti surat masing2 mesti ada bendera dalam tu.. macam last year dapat bendera negeri selangor.. this year bendera malaysia pulak..


Ekceli aku baru suh En Bob pasangkan bendera tu kat dapur.. nak tutup tempat aku sidai kain baju tu.. hehe so tadi terpaksa bukak balik coz WAJIB pasang kat depan rumah yer arahan daripada pihak SUK selangor..

mujur ada batang penyodok yang dah tak pakai boleh la buat batang bendera tu


see... rumah kami dah pasang bendera.. rumah anda bila lagi??? sempena menyambut hari kemerdekaan yang ke 54 tahun nie meh ramai2 kita pasang bendera sebagai tanda kita memperingati hari merdeka.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

therosputih said...

dah kibar dah kat kete...kak ila bila lagi? hehehe

♥ Elin ♥ said...

belum lagi..;)

ZaNa aDieyZa said...

zana dah pasang kat rumah.. kalau dkt rumah ayah zana, sepanjang tahun pasang sbb ayah zana lahir 31 ogos 1957.. hihihi.. anak merdeka gitu..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site