Sunday, January 2, 2011

Welkam new year 2011

Assalamualaikum wbt...

Aiyak sori la uols lambat plak nak wish new year tahun nie kan.. weken nie aku bizi sket tak sempat nak apdet belog.. hari jumaat mesia cuti kan so kami bertolak ke Manjung, Perak bagi menghadiri majlis perkahwinan adik bongsu aku bersama pasangannya.. sapa lagi kalo bukan adik Yat.. kali nie kenduri sebelah lelaki pulak.. haa itu nanti aku stori yer.. dapat jumpa dengan seorang blogger tegar lagi u.. haa tu pun nanti aku stori k

so dikesempatan ini aku ingin sekali mengucapkan..

SELAMAT TAHUN BARU 2011 KEPADA SEMUA RAKAN-RAKAN BLOGGER KU SEKALIAN.. SEMOGA AZAM ANDA TAHUN INI AKAN MENJADI LEBIH BAIK DARIPADA TAHUN-TAHUN SEBELUM NIE OK :)


IKHLAS DARIPADA KAMI BERDUA...eh bertiga la.. hihi





luv uols :)

* eh ini entry pertama untuk tahun 2011 lah.. baru terperasan hikhik

4 comments:

Mknace said...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

p R i n c E S s _ N said...

epy new year mom to be..!!

aDieyZa said...

slmt thn baru kak..

hope thn ni lbh baik dr thn yg sebelumnya..

therosputih said...

selamat tahun baru akak dan suami dan bobo...ngeeee

GA saya nak phone casing

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site