Tuesday, January 18, 2011

En bob tak sihat

Assalamualaikum wbt..

Semalam aku EL.. menjaga en bob yang masih tak sihat.. dia masih di rumah.. hari nie aku suh dia rehat puas2 kat rumah.. harap2 pinggang en bob dah tak sengal2 lagi.. dalam entry yang lepas aku ada bagitau yang kaki en bob cramp kan? ok sebetulnya bukan kaki tapi pinggang dia.. daripada pinggang membawa ke kaki..

Aku dah bawa en bob pegi berurut hari jumaat lepas.. tapi sakitnya makin menjadi.. esoknya balik rumah mertua dan pegi berurut kat sana pula.. masih macam tu jugak.. hari ahad pegi Hospital Pusrawi.. doktor bagi segala jenis ubat.. tapi still sakit jugak..

mungkin ambik masa cket la untuk pulih sepenuhnya.. apapun korang doakan mudah2an suami aku cepat sembuh yer..

nak apdet pon cam tak de mood jer.. asyik teringatkan suami kat rumah jer sob sob sob




:(

5 comments:

aDieyZa said...

hope encik bob cepat sihat seperti biasa.. sabar ye kak..

AzLiA said...

Kak Ila pun take care jugak..lagi2 ada baby..

InsyaAllah Bob akan cepat sihat..

therosputih said...

moga encek bob makin sihat...amin...

JIVEBUMZ said...

aDieyZa ,
time kasih yer.. mudah2an begitulah hendaknya...

AzLiA ,
tulah pasal.. huhu
thanxs lia

therosputih ,
thanxs laling..

:: noremy anak rahmat :: said...

follow & blogwalking...

kalo free meh la jenguk belog ai..

salam kenal!(^__^)



p/s:doakan en bob cepat sembuh...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site