Friday, January 14, 2011

Temankan buah hati ke klinik

Assalamualaikum wbt..

Hari nie hari jumaat.. tadi en bob sakit kaki lagi.. cramp lagi.. so aku nasihatkan dia tak payahpegi keje hari nie.. aku pun hampir2 taknak pegi keje jugak tadi.. risau meninggalkan suami kat rumah sorang2..

nampaknya sakit semakin menjadi-jadi.. malam tadi kitorang pegi klinik.. klinik bandaran kat seksyen 15 tu..

sampai2 klinik tak de orang pon.. receptionist pon tak de.. tunggulah kami kat situ sekejap.. tak sampai 5 minit tunggu baru sampai budak tu.. dia pegi tapau makanan rupanya siap berbekal2.. biasalah keje malam mesti lapar kan.. oii melalut sudah..



bagus bila tak de orang kat klinik nie so secara otometiknya kami jadi pelanggan pertama..


oh yer kami terus dipanggil masuk ke dalam bilik rawatan.. bertemu dengan DR Kavi.. tu nampak kat dinding tu siap2 terpampang nama dia..

en bob bagitau la apa sakitnye terus dr suh baring atas katil dia mau check..

ala kejap jer dr check.. tanya2 apa yang patut terus kitorang keluar amek ubat kat kaunter.. dapatlah 3 jenis ubat.. ubat tahan sakit.. ubat ape tah satu lagi tu ngan ubat sapu macam minyak tu..

total sume adalah FREE.. sebab pakai panel klinik opis en bob..

balik klinik malam tadi en bob dah makan ubat tahan sakit tu.. tapiiii pagi tadi dia cramp balik.. aku sedar2 nak bangun g keje tengok2 en bob dah tergolek tido kat bawah bukan atas tilam.. kesian sangat tengok laki aku tido kat bawah.. aku kejutkan dia.. dia cakap pagi tadi kui 5 kaki dia mula sakit balik.. jadi dia turun tido kat bawah coz nak luruskan kaki katanya..

tapi still sakit jugak.. aku bangun dan urut kaki en bob.. en bob cuba bangun tapi tak boleh.. aku terpaksa bagi dia makan ubat tahan sakit lagi..

tadi sampai2 opis terus sms en bob.. dia cakap still tal leh bangun lagi.. sejam sekali aku msg dan kol.. baru jap tadi dia cakap dah siap mandi.. hurm mungkin dah ok cket agaknya..

jap lagi aku nak balik arinie nekad nak halfday.. tak senang duduk dibuatnya aku kat opis nie.. asyik teringin laki kat umah jer huhu

malam kang nak bawak en bob pegi mengurut pulak.. riso la kalo2 salah urat ke apa kan.. parah nie kalo sampai nak berjalan pun tak boleh..

korang doakan untuk en bob yek.. harap2 lepas g mengurut nanti en bob sembuh seperti biasa..

aku riso nie! huhu

k la nak siap2 nak balik rumah la..

3 comments:

eja kamel said...

ala..sian en.bob. dah g klinik pun masih sakit g ek..semoga dia cpt sihat.kem slm en.bob.

mekchu said...

ada urat yang terbelit tu kot.. mebbe urut boleh membantu.. itu belum binik dia krem malam2 lagi tu.. hahaha..

syukri said...

ni mesti kna tempias alahan isteri die ni...:-))

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site