Tuesday, January 11, 2011

Mereka sudah pulang dong


kidnap gambar depa dekat fesbuk adik Yat..

Nie lah dia pengantin baru yang datang umah aku hari ahad sampai semalam.. dorang datang tido kat umah aku semalam jer.. nie la dia orangnye yang masak pongpangpongpang kat dapur aku semalam.. hihi

terima kasih yer adikku..

balik umah semalam tengok umah aku clear... bersih.. baju sume dah berlipatt phewwwww lega no.. da tau da adik aku yang tecik nie memang rajin orangnye.. beruntung en mohaz dapat memilikinya :P (ayat bodek tak buleh belah punye)

bila dorang dah balik ke ipoh.. rasa sunyi plak rumah kami.. cewahhh macam la sebelum nie tak sunyi.. maklum ler dok berdua memang la sunyi.. lain la bertiga ker berempat ker.. mesti kecohnye.. tak pe tunggu bobo kuar nanti.. siap la bising tak hengat punya..

hihihihihi

3 comments:

therosputih said...

kakak saya pun gitu gak, bila duk ngan dia 2,3 malam, pastu nak balik tu, mula ah dia wat ayat sedih, sunyi la apa la, dah tu, nak buat mcm mana kan...takkan nak duk lelama lak umah dia...segan la jugak ngan abg ipar...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hehehe....chantek la pic kawen...baju merah..

✿(^^,)✿ bila bobo nak kuar?

p R i n c E S s _ N said...

ade bobo nti...x menang tgn dibueknyerr..riuh 1 uma..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site