Thursday, January 13, 2011

Kaki cramp

Assalamualaikum wbt..

Pagi tadi sedang aku bersiap2 nak pegi keja tiba2 en bob keluar daripada toilet.. terus baring kat atas tilam sambil mengerang kesakitan..

terkezuttt aku napa bleh jadi macam tu.. kaki kanan dia cramp.. tak boleh nak gerak2.. hadoiii la panik gak aku jap.. tapi aku try kontrol supaya tak panik lebih2

aku amek minyak kambing panas tu dan urut2 kat kaki en bob.. daripada pinggang sampai ke pelipat kaki dia tu.. alhamdulillah nampak kurang la sakit tu..

sambil urut sambil bebel2..

"tula malam tadi org nak urut syg tak bagi.."
"nie salah urat nie.. kan syg ade main badminton kat opis petang semalam"
"dah lama tak main tu yang cramp tu.."
"nanti kite pegi urut yer syg.. "

en bob diam jer.. wat tatau..

haaa amek ko bila isteri dah mula membebel kalo tak nak dengar lagi tak tau la kan.. heheh

* selalunya aku yang kene cramp kali nie en bob plak yg kene huhu

8 comments:

p R i n c E S s _ N said...

hoho..N sll kne cramp skg..smggu ade 2,3kali..pasrahh...

JIVEBUMZ said...

p R i n c E S s _ N,
selalu akakyg kene cramp kali nie en bob lak yg kene huhu

*luv Syahnia* said...

alala nk manje2 tu kak..hehe

atty's said...

agaknya pembawakan ke apa En bOb.sama2 kena cramp

therosputih said...

uik...tgk tajuk ingatkan kak ila yang kena, upenya encik bob...adeh...

JIVEBUMZ said...

*luv Syahnia*
haah memang pun hihi

atty's ,
rasenye la kak hikhik pembawakkan budak latu :)

therosputih ,
hihi tipah tertipu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

alamak..risau lak bab kaki cramp nih...esok nak main badminton..

hehehhe

✿(^^,)✿

JIVEBUMZ said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿
tak pe yanie take care yer.. main leklok jangan sampai cramp

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site