Thursday, January 27, 2011

Ayah mertua saya x-cident

Assalamualaikum wbt..

Semalam en bob kesayangan aku EL.. terpaksa EL sebab sakit yang aku citer kat korang tu masih ada lagi.. so semalam en bob balik kajang umah mak dia.. nak g berubat ngan sorang ustaz nie katanya.. g ngan mak mertua aku sekali la coz en bob tak tau mana umah pak ustaz tu..

Lepas maghrib semalam tetiba en bob tipon bagitau ayah mertua aku terlibat dengan satu kemalangan dekat MRR2 kat kl sinun.. jatuh moto sebab nak elak moto yang kat depan dia yang dah jatuh..

Abes luka2 kat mulut, dagu, tangan dan kaki.. sampai berjahit jugak la dagu ngan mulut ayah mertua aku tu.. 6 jahitan jugak la.. kesian ayah.. mesti sakit kan..huhu

kebetulan semalam kat KL ujan so jalan raya mestila basah.. pastu mesti licin plak tu kan.. hurm apa nak buat dah takdir.. alhamdulillah luka ayah tak teruk sangat..

nasib baik en bob tak gerak balik sini lagi so dapatlah settlekan hal ayahnya kat hospital ampang dulu..



mudah2an ayah mertua aku cepat sembuh.. aminnn

5 comments:

p R i n c E S s _ N said...

semoga fil akak cpt sembuh..

atty's said...

semoga fil ila cepat sembuh ye.

therosputih said...

aduh...dugaan demi dugaan...moga encek bob dan ayah mertua akak cepat2 sembuh...

*luv Syahnia* said...

nsb bek luka kcik2..
moga cpt smbuh..



psstt// dear..1 set dlm 50 lbih rasanya..lupa lah..hehe beli kat watson..tp safi tu snang nk carik

Honeysour said...

semoga cepat sembuh ye ayah mertua kak ila..:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site