Wednesday, January 5, 2011

Bertemu Dato' Dr Fadzilah Kamsah

Assalamualaikum wbt...

Hai ini kisah tahun lepas yer kawan2.. kisah 31 disember yang lalu.. ai lambat apdet loh.. tak pe tak pe tengah rajin nie harus apdet perabiss sume hat tahun lepas punya hahaha

alkisahnya, pada tarikh tu pihak SUK Selangor ada anjurkan forum Ma'al Hijrah dan sambutan tahun baru.. dan dorang telah menjemput wakil2 daripada pejabat aku untuk turut serta.. sebenarnya nama aku tak da pun dalam senarai ke forum tersebut.. tapi sebab ada sorang member nie tak dapat hadir dia mintak tolong aku gantikan.. aku ok jer.. nak nak pulak dengar nama pakar motivasi terkenal nih harussslah pegi!

ceramah berlangsung dalam keadaan yang baik.. asyik dok gelak jer dengar Dato' berceloteh.. best tau! setiap kata-kata yang keluar daripada mulut beliau adalah berunsurkan nasihat.. semuanya baik2 belaka..

abes forum tu sanggup tau tunggu beliau kat pintu keluar dewan semata2 nak snap pic bersama beliau.. nak masuk belog ler katakan..hihi

time nie Dato' ngah berbual ngan member aku.. curik2 amek pic dia daripada tepi hiks

tak sopan betui.. orang tengah berbual aku sebok nak bergambar hahaha

yang nie pon sama nak menyelit jugak..

ada jualan produkkesihatan keluaran Excel training & consultancy.. aku amek 1 botol pil untuk kecerdasan IQ dan EQ..

dorang jual 3 botol rm 100 so kami kongsi bertiga.. harga asal rm35 saje dapat la jimat cket beli kongsi2 kan..

banyak pengajaran yang aku dapat dalam ceramah tu.. nak cerita balik memang tak ingat la kan haha

motip sebenar nak tayang gambar ngan pakar motivasi itu saje..

sekian :P

6 comments:

mekchu said...

comey je org nya kan.. atau jibam ni yg tnggi melangit? happy to see ur tummy.. hai bobo.. auntie kiss2 bobo ni..

~♥ iella ♥~ said...

oOo..nk jumpa gak...Best tak bila dengar??

http://fadthnwan.blogspot.com

dd dudu said...

hahaha kelakaa akak menyelitt

p R i n c E S s _ N said...

die mmg besh...jiran N tuu...huhuhu

therosputih said...

motip sebenar hupdate...sangat lah membuatkan diri ini jeles...tak penah jumpa dia live...

Ina Nadia said...

hee.google about frado abc and jumpa blog ni.now jumpa pasal saudara pulak.dia one of my relatives belah ayah.jumpa time cousin kahwin dulu. :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site