Saturday, January 8, 2011

Hari minggu yang indah...

Hari nie kami suami isteri tak keluar ke mana-mana.. tengah hari tadi lepas sarapan pagi makan roti ngan susu jer uols.. kami berdua mengerah tenaga membersihkan rumah.. menyapu sampah setiap bilik hingga ke ruang tamu.. mengemop lantai sehingga berkilat.. itu tugas aku.. en bob pulak membersihkan dapur.. habis dikilatnya dapur gas kami tu.. maklum la jarang2 nak cuci dapur.. masak hari2 cuci jarang2 iks apo daa...


dah siap semuanya tadi kami pon berehat2 la kat depan tv nie.. sampai en bob terlelap dibuatnya.. penat sangat kot.. aku lak terasa lapar nie.. yelah makan roti jer tadi.. mana nak kenyang sangat.. jap lagi nak masak nasik la.. nak buat sambal telur bodoh.. haa sapa tau itu sambal? nama dia agak pelik skit.. hihi sambal telur bodoh tu kira pecahkan telur kat dalam sambal.. nanti dia jadi pecah2 cket.. ha itulah dia.. tah sape namakan dia sambal telur bodoh.. haishhh orang pandai pon makan tau.. (apa aku merepek nie?)


tengah sedap2 taip entry nie ada bunyi loceng kecemasan la pulak.. hai tah budak mana la yang gatal tangan kaco loceng tu.. dah ler dekat sangat bunyinye dengan rumah aku nie! heiii gerammm betui laaa


ok la aku nak pegi siasat jap.. apa kebendanya nie..

nanti kita stori lagi.. papai

4 comments:

Mknace said...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

therosputih said...

itu bunyi bising sajo je kacau daun...

aDieyZa said...

weekend la baru dapat mood nak mengemas sepenuhnya kan kak?? kalau hari kerja tu, niat hati nak kemas tp sampai sudah x buat jugak.. hihihi..

Honeysour said...

kak ila kena tag..

buat ek..

http://iwishiwillwin.blogspot.com/2011/01/yaya-18th-birthday-giveaway.html

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site