Tuesday, December 29, 2009

Wedding @ jelebu

Sabtu, aku bersama rakan sepejabat bertolak seawal pagi.. eh tipu lah tak da lah awal nau.. tolak jam 9 pagi daripada opis ke majlis perkahwinan salah sorang opismate aku kat jelebu, negori..

Kami ke sana dengan menaiki coster jabatan.. sepanjang perjalanan aku asyik borak + makan + tido.. tak sampai2 jugak.. hadoiiii jauh gak kampung minah nie pukul 1 petang baru sampai taw..

aku dan ratna

kami sampai aje kat sana pengantin tengah berarak.. memang cun cun lah leh tengok pengantin bersanding sekali kan

biasa kalo pegi kenduri memang nak tengok pengantin.. eh cilap memang nak makan :P


dari jauh ku lihat pasangan pengantin serba hijau sama tema dengan kaler baju aku pakai hari tu.. eheh tersama plak yer.. padahal dah tau kaler tema dorang sebab tu saje pakai kaler tu

hijau lite-lite

weols makan kenyang2 pastu g tepung tawar pengantin.. amek gambar pengantin pastu masing2 dah sebok nak balik.. ate jauh nak balik kena gerak awal cket.. kang sampai cni lambat plak kan



selamat sudah majlis mastura dan affandy

selamat pengantin baru buat kalian moga kekal bahagia hingga hujung nyawa hendaknya... amin

haa tengok la aku dapat goddies banyakkkk sebab aku pakai baju sama kaler ngan dorang.. eheh itu tipu ok! tolong pegang untuk member2 sajork

weols gerak balik daripada umah pengantin jam 1.45 petang.. berenti solat jamak kat surau area jelebu dan teruskan perjalanan sampai ke shah alam.. highway jem gilerrrr!!!!

sampai lenguh2 vontot dok dalam bas.. siap bangun tido bangun tido.. weols sampai opis jam 7 malam.. dekat 5 jam perjalanan beb! huhuhu rosak planning aku ngan ratna nak g merayap kat alam sentral balik kenduri tu..

apapun kami selamat sampai... terima kasih kepada mastura sekeluarga kerana sudi menerima kehadiran kami..

2 comments:

hajarus said...

selamat pengantin baru to pasangan pengantin.. semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa...

wah... tema hijau... teringat plak time hajar kawin dulu pus tema hijau... sendiri setuju pilihan tema dr Hubby... sendi gak yang silau mate mase berarak tu... hahaha..

JIVEBUMZ said...

hajarus,
owh hijau gak yer.. saya pon pening nak pk kaler apa yg seswai nie uhuhuh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site