Monday, December 7, 2009

PC aku dah blurrr blurrr

Korang nak tau tak... huhu sedey owh pc aku blurr blurrrr sedihhhhh sangat... Pc nie dah lama berjasa ngan aku semenjak aku belajar kat PSP dulu lagi.. semenjak tahun 2003 taw.. dah 6 tahun lamanya.. tetiba malam jumaat tadi dia jadi blurrr.. kaler pecah2... tulisan pon tak nampak.. uwaaaaaa



korang tengok la nie........

camno aku nak jadi blogger tegar kalo pc dah jadik camni??? uwaaaa nangeh

kalo dah jadik camni maknanya kena beli LCD Monitor baru la jawabnya...

aisey camno nie? ada sape2 yang baik ati nak sedekah kan LCD second hand kat aku? :P

6 comments:

aduka said...

bli LCD jenama samsung la bagus..
=P

CuTeMiUt78 said...

alahai siannya la... g la buat trade in.. monitor pc tu ngan LCD punya..

mohaz said...

rembat le kt office satu...alah pinjam kejap aje...

JIVEBUMZ said...

aduka,
iye? brape hege nye tu? yg second hand ada?? kekekeke

cutemiut,
monitor tu dah tak laku ler kak..sape la nak beli monitor gemoks tu..uwaaaa

mohaz,
huiksss suka atimu aje nak rembat barang opis lak.. apa kata bakal adik ipar sponsor LCD SAMSUNG satu! :P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ape lg..kasi tukar baru...

JIVEBUMZ said...

princess_N,
ongkos blom ada loh hukhukhuk

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site