Wednesday, December 9, 2009

Kami makan BESAR di Bluewave

Selasa, bertempat di hotel Bluewave, Shah alam berlangsung nya hari kualiti jabatan sempena meraikan pekerja cemerlang dan sebagainya yang berkaitan dengan jabatan aku lah yer.. tak payah cite lebey2.. itu rahsia kerajaan lalalala

kat sini ada beberapa pic yang menggambarkan suasana hari kualiti di jabatan kami...



jibam, nurul & kinah

bagi yang berjaya merangkul anugerah pekerja cemerlang tahun 2008 diucapkan tahniah! mesti korang hepi giler kan? mana tak nye dapat rm seribu beb!! bestnyeee rezeki tu.. boleh lah dikira bonus untuk tahun nie..

pada yang tak dapat apa2 cam aku nie..

dapat hamper pun jadik la..ekekeke

bersama rakan sepejabat..

makan time..

acara makan yang paling ditunggu2.. makanan sume sedap2 lah.. tak payah la nak view kat sini kang korang terliur plak tengah2 hari nie kan..

weols makan sampai kekenyangan pastu balik opis terus tido kat opis kejap... perut sendat sangat sampai tak larat nak buka mata..heheh

3 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. tahniah pada pekerja2 yg cemerlang.. dik, dpt hamper pun jadi la kan.. dari blk tgn kosong.. aahhhaaakksss

:: p R i n c E s S _ N :: said...

beshnyerrr...

honeysour's blog said...

kak ila, cara nk turunkan berat badan nana tak tau sgt tapi cara utk maintain kan berat utk jgn lebih sekilo tu macam biasa la..

makan nasik tu sekali je sehari...
nasik pun separuh je...
banyakkan makan buah..
nana suka makan buah betik..
minum air masak banyak2...

tu jelah kot..hehe..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site